Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
24 svar
7 synes godt om
6. januar 2016

mija

Hej Allesammen

- Jeg tog en test her til morgen, og så ved første øje blik at den var negativ, men da jeg så kiggede lidt ekstra så jeg denne lyserøde streg, der hvor jeg har sat pilen.. Er det muligt at den kan være svag positiv, og den på en eller anden måde har rykket sig? det er en af de billige test fra normal, ikke at det måske har en betydning..

Men puhaa.. Hvad siger i ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nej, det er der "urin resten" samles. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

mija

Ahh okay, øv .. Tak for svar! 

Anmeld Citér

6. januar 2016

elskeratværemor

mija skriver:

Hej Allesammen

- Jeg tog en test her til morgen, og så ved første øje blik at den var negativ, men da jeg så kiggede lidt ekstra så jeg denne lyserøde streg, der hvor jeg har sat pilen.. Er det muligt at den kan være svag positiv, og den på en eller anden måde har rykket sig? det er en af de billige test fra normal, ikke at det måske har en betydning..

Men jeg kan altså se en ultra svag streg der hvor test stregen normalt skal være

Anmeld Citér

6. januar 2016

Sandratoft

mija skriver:

Hej Allesammen

Jeg kan altså også godt se en streg der hvor teststregen normalt er  

Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Sabone

elskeratværemor skriver:

Men jeg kan altså se en ultra svag streg der hvor test stregen normalt skal være

Det kan jeg også! 

Anmeld Citér

7. januar 2016

mija

Syntes slet ikke at jeg kunne se nogle streg  Men nu har jeg taget denne imorges, og tjaa, kan egentlig kun ane en utydelig streg ?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor langt jeg ville være henne, havde min mens 1 dag, d 6/12, og min kæreste og jeg var sammen d 24/12. Da min cyklus er meget svingende, ved jeg ikke hvornår min forventede mens ville komme 

Så det er nok lidt tidligt at teste ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2016

Diosa85

mija skriver:

Syntes slet ikke at jeg kunne se nogle streg  Men nu har jeg taget denne imorges, og tjaa, kan egentlig kun ane en utydelig streg ?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor langt jeg ville være henne, havde min mens 1 dag, d 6/12, og min kæreste og jeg var sammen d 24/12. Da min cyklus er meget svingende, ved jeg ikke hvornår min forventede mens ville komme 

Så det er nok lidt tidligt at teste ? 

Afhængig af hvor lang cyklus du har selvfølgelig, så er du er sted mellem 3 og 4 uge henne. Så ikke underligt den er så svag. Men prøv og test igen om et par dage og se om den ikk bliver tydeligere. 

Nytter ikk noget at teste hver dag. Hcg stiger nemlig hver anden dag. 

Et forsigtigt tillykke herfra. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

mija

Diosa85 skriver:

Afhængig af hvor lang cyklus du har selvfølgelig, så er du er sted mellem 3 og 4 uge henne. Så ikke underligt den er så svag. Men prøv og test igen om et par dage og se om den ikk bliver tydeligere. 

Nytter ikk noget at teste hver dag. Hcg stiger nemlig hver anden dag. 

Et forsigtigt tillykke herfra. 

Det er selvfølgelig rigtig  Jeg tester igen om et par dage og ser hvad den siger... 

Anmeld Citér

7. januar 2016

elskeratværemor

mija skriver:

Det er selvfølgelig rigtig  Jeg tester igen om et par dage og ser hvad den siger... 

Har du testet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.