Hvor lang middagslur sover jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

TbCp

Spurgte så lige moderen idag og han får sig en lille skraber om eftermiddagen derhjemme. Så han er nok bare en der ikke har behov for så meget søvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

grinbidderen

valdemar blir jo 1 år om syv dage og han sover ca 2 timer i dagplejen og når han er hjemme det sammen nogen gange kan det godt bare være en time men så sover han osse sener på dagen, han sover tilgængæl fra 19.00 til ca 08.00 om morgen, men i øjeblikket fra 19 aften til 06-30 da han møder tidliger i dagplejen for at få en lur fra 8 til 9 da han ellers er meget pivet..

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Som mange ved sover Danielle på lidt over 2 år ikke ret meget - hendes søvnbehov er bare ikke stort og har aldrig været det. De dage hun sover middagssøvn er det 30-45 min. men mange dage siger hun fra og har ikke brug for at sove. DP var den mest stædige da hun overtog hende fra Vejen i januar "jamen når tror du ikke det ændrer sig her med de andre børn osv." Øh nej hun gik og i DP i Vejen smil.... Hun har så trods alt fået hende til at sove hver dag til et par uger siden og lidt "smilt" skævt af mig når jeg har nævnt at det ikke altid "lykkes" for os.. Men nu må hun erkende at Danielle er en STOR pige med egne meninger og hun sover næsten heller ikke derovre mere. Ved godt det er DP's pause. Men som jeg sagde til hende det er da bedre hun leger stille i et hjørne som at holde alle de andre børn vågne og det måtte hun jo indrømme.... Så børn er bare forskellige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.