Hvor lang middagslur sover jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.852 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. september 2009

TbCp

Altså jeg har selv en datter der kan sove både 2 og 3 timer til middag, hun er 2 år.
I dagplejen har jeg en som, hvis jeg er heldig, vil sove 1 time.... 1 år gammel! Synes da ikke det er ret meget. Så vidt jeg ved sover han ikke flere lurer hjemme i løbet af dagen.
Men hvor lang lur tager jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

MetteT

Kathrine sover ca 2½ time om formiddagen og 1 times tid om eftermiddagen, eller omvendt... hun er 9 mdr..
Og nej, jeg syns godt nok heller ikke det lyder af meget, men hvis han ikk er pylret eller noget, så er det nok hva han har brug for...

Knus Mette

Anmeld

22. september 2009

Diana...

Kathrine sover ca 2½ time om formiddagen og 1 times tid om eftermiddagen, eller omvendt... hun er 9 mdr..
Og nej, jeg syns godt nok heller ikke det lyder af meget, men hvis han ikk er pylret eller noget, så er det nok hva han har brug for...

Knus Mette

Ca det samme her og han er 7 måneder.

Anmeld

22. september 2009

Misjelle

Min dreng på 7 mdr. sover 2 lurer af 1½ time om dagen, og nogle gange en lur inden aftensmaden på 40 min. .

Anmeld

22. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Luka bliver 2 år til oktober og han sover MAX 1 time og 15 min i vuggestuen. Herhjemme kan han dog godt sove 2 timer. Han sover så tilgengæld 12 timer om natten uden problemer. Det sætter jeg større pris på end hans middagslur.

Lina bliver 1/2 år på torsdag og det er meget forskelligt, hvor meget hun sover om formiddagen - alt mellem 1 - 2 1/2 time. Hun sover som regel 3 gange om dagen.

Anmeld

22. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

TbCp skriver:

Altså jeg har selv en datter der kan sove både 2 og 3 timer til middag, hun er 2 år.
I dagplejen har jeg en som, hvis jeg er heldig, vil sove 1 time.... 1 år gammel! Synes da ikke det er ret meget. Så vidt jeg ved sover han ikke flere lurer hjemme i løbet af dagen.

det er meget forskelligt. nichlas sover ikke så længe  når han er i dagpleje, 1 time til 1½ time.. tror der sker for mange spændende ting.. herhjemme sover han ca 2 til 3 timer........ men det er meget forselligt!!!!!!!!!1

Anmeld

22. september 2009

Munder

Andrea er et rigtigt soveøre. Hun har siden hun var 1 år sovet en lur om dagen...denne kunne sagtens være på 4-5 timer. Og vi kunne stadig putte hende om aftenen uden problemer.

Nu er hun lige blevet 3 år, og vi vækker hende efter 2 timers lur, da hun ellers bare ville snorke videre.....

Anmeld

22. september 2009

Henriette72

Selma (2 ½ år) sover 1½ times tid i vuggestuen og derhjemme og ikk mere. Jeg har aftalt at hun ikk må sove til længere end 13:30 (onde mor!) for ellers er hun ikk til at få i seng om aftenen. Hun bliver puttet ved 20:00 tiden om aftenen og sover til hun bliver vækket næste morgen kl 6:30, hvor hun er glad og udhvilet

Knus

Anmeld

22. september 2009

Jules

Viktor er gået ned til at sove 1- 1 1/2 time.... nogen gange længere alt efter hvad han har lavet i løbet af dagen... Hvis han har været meget ude eller der har været mange mennesker kan han sove helt op til 3

Anmeld

22. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Det var ik meget han sover, såhar jeg da en sove tryne ved siden af hehe.

Men tror det er meget forskelligt  for i Emils vuggestue er der 2 på 2 år som slet  ikke sover overhovedet om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.