Jeg er godt klar over det hele.. Jeg kan også se hvordan fremtiden bliver... Men min mand ønsker ikke noget hjælp... Han kan ikke holde sig fra det.. Jeg har tit sagt til ham enten os eller dit hash men han har aldrig rigtig svaret på mit spørgsmål.. Det eneste jeg ønsker er bare at vi bliver en normal familie.. Han er jo trods alt en voksen mand og burde se at det er forkert det han gør.. Han gør meget for os, vores drøm er at få bygget vores drømmehus og det knokler han også med både dag og nat.. Men jeg synes bare ikke det er nok... Om jeg elsker ham som før, det gør jeg egentlig ikke men jeg ønsker heller ikke at splitte vores familie ad.. Han kan ikke styre sit temperement og han finder altid på et skænderi selvom der egentlig ikke er noget at skændes over.. Jeg har selv haft en dårlig barndom uden en far, derfor vil jeg heller ikke have min søn skal opvokse væk fra sin far.. Det er virkelig en indviklet situation jeg står i..
Jeg er selv vokset op uden en far, me min søn skulle ikk vokse op i et familieliv med en mor og far der ikk kunne sammen....
Det er DIT ansvar at dit barn vokser op i trygge rammer, og vil du virkelig have at han vokser op med en far der er udadreagerende og måske ender med at være voldelig, eller at være delebarn? ....
Du skriver selv at du er bange for at han kommer til at se op til sin far, men det synes jeg egentlig et normalt at børn gør... Synes du så ikk selv at det er et forkert forhold du lever i?
Din mand lover at stoppe hele tiden.... Han er misbruger, man kan ikk stole på en misbruger, og når du har truet med at gå hvis han vælger hashen og du ikk har gjort det endnu, så er det da klart at han ikk tror på dig...
Som andre skriver så ligger ansvaret på dig.... Hellere smutte nu, og støt ham på sidelinjen, så sønnike kan få en ordentlig far med tiden, istedet for at vokse op i et miljø der absolut ikk er sundt for ham....
Jeg ved det er hårdt skrevet, men du skriver selv en hel masse dårlige som du selv skriver at du ved er dårlige, me du synes det er svært... Men helt ærligt, så er det ikk kun dig du burde tænke på, men jeres søn!!!...
Anmeld
Citér