Anonym skriver:
Hej allesammen... Jeg ved egentlig ikke hvor jeg skal starte fra... Men min mand og jeg har været gift i to år.. Vi fik den dejligste gave, vores lille søn i april.. Men efter jeg har født har min mand ændret sig rigtig meget.. Han bliver hurtig agressiv og kaster/smadre ting herhjemme... Dog er det pinligt for mig at fortælle det, men jeg vil være ærlig og fortælle jeg at min mand er en hashmisbruger.. Når han ikke ryger det er han helt oppe at kører... Når vi skændes går han ud pg kommer igen efter 2-3 timer... Og det er altid ham der får et skænderi op.. Hvis jeg f.eks skal bruge bilen så tager han bare nøglen og smutter.. Han bliver sur hvis jeg ikke gør hans tøj klar hver morgen.. Eller hvis jeg bare smider en Tom cigaretpakke ud... Det er mærkelige ting han bliver sur over og vi skændes hver evig eneste weekend da vi kun rigtig får tid til hinanden der, netop fordi han arbejder både nat og dag... Jeg har koden til hans facebook.. Og jeg kan se hvem han søger efter hver dag... Han stalker nemlig en anden kvindes profil næsten hver dag.. Men de har ingen beskeder sammen.. Desværre stalker han også mange andre.. Men jeg vil bare ikke sige det til ham fordi jeg ikke vil have han skal tro jeg ikke stoler på ham.. Han snakker skjult i telefon... Hver gang jeg kommer i nærheden lægger han på... Jeg kan mærke han skjuler noget for mig... Det har stået på siden jeg fødte... Det skal dog siges at min mand og jeg var dødforelskede i hinanden fra dag 1.. Han gjorde mig aldrig ked af det, eller gjorde noget jeg vil mistænke over... Når jeg spørger om vi skal gå ud og se en film i biografen eller tage ud at spise sammen og bruge lidt tid på hinanden siger han altid vi ikke har råd.. Men det irritere mig bare helt vildt at han så betaler over 1000 kr på hans hash.. Jeg havde tager 20 kilo på.. Jeg tror måske det har med udseendet at gøre men jeg er ikke sikker... Ærligt så ved jeg slet ikke hvordan vores ægteskab er kommet så langt ude.. Jeg forstår det ikke... Hvorfor skal man stalke andre når man er gift og har et barn... Selvfølgelig er der mange der dummer sig med det, men sådan en type har min mand bare aldrig været
jeg er virkelig ked af det her fortiden....
håber i kan hjælpe mig og give mig råd... 

Jeg er lidt forvirret...
Hvordan kan du vide at han stalker andre kvinder? Altså når der ingen beskeder er imellem dem. 
Nu er FB et sted hvor man kan tjekke andre ud og følge med i hvad andre skriver mm.. Så det er vel naturligt at han kigger hvad andre skriver på deres FB. 
Samtidig med tror jeg simpelhen at du skal ha bygget din selvtillid op...
Det ene øjeblik tænker du utroskab fordi manden kigger på andre kvinder.. Det andet øjeblik snakker du om dit eget udseende. 
Men det vigtigeste er !!!!! Ønsker du jeres barn skal ha sådan en opvækst med en Far som er misbruger og jeres skænderier hver weekend mm??! 
Hvordan tror du jeres fremtid ser ud om 2-5-10 år? 
Anmeld
Citér