Er min mand mig utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
18 svar
68 synes godt om
5. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej allesammen... Jeg ved egentlig ikke hvor jeg skal starte fra... Men min mand og jeg har været gift i to år.. Vi fik den dejligste gave, vores lille søn i april.. Men efter jeg har født har min mand ændret sig rigtig meget.. Han bliver hurtig agressiv og kaster/smadre ting herhjemme... Dog er det pinligt for mig at fortælle det, men jeg vil være ærlig og fortælle jeg at min mand er en hashmisbruger.. Når han ikke ryger det er han helt oppe at kører... Når vi skændes går han ud pg kommer igen efter 2-3 timer... Og det er altid ham der får et skænderi op.. Hvis jeg f.eks skal bruge bilen så tager han bare nøglen og smutter.. Han bliver sur hvis jeg ikke gør hans tøj klar hver morgen.. Eller hvis jeg bare smider en Tom cigaretpakke ud... Det er mærkelige ting han bliver sur over og vi skændes hver evig eneste weekend da vi kun rigtig får tid til hinanden der, netop fordi han arbejder både nat og dag... Jeg har koden til hans facebook.. Og jeg kan se hvem han søger efter hver dag... Han stalker nemlig en anden kvindes profil næsten hver dag.. Men de har ingen beskeder sammen.. Desværre stalker han også mange andre.. Men jeg vil bare ikke sige det til ham fordi jeg ikke vil have han skal tro jeg ikke stoler på ham.. Han snakker skjult i telefon... Hver gang jeg kommer i nærheden lægger han på... Jeg kan mærke han skjuler noget for mig... Det har stået på siden jeg fødte... Det skal dog siges at min mand og jeg var dødforelskede i hinanden fra dag 1.. Han gjorde mig aldrig ked af det, eller gjorde noget jeg vil mistænke over... Når jeg spørger om vi skal gå ud og se en film i biografen eller tage ud at spise sammen og bruge lidt tid på hinanden siger han altid vi ikke har råd.. Men det irritere mig bare helt vildt at han så betaler over 1000 kr på hans hash.. Jeg havde tager 20 kilo på.. Jeg tror måske det har med udseendet at gøre men jeg er ikke sikker... Ærligt så ved jeg slet ikke hvordan vores ægteskab er kommet så langt ude.. Jeg forstår det ikke... Hvorfor skal man stalke andre når man er gift og har et barn... Selvfølgelig er der mange der dummer sig med det, men sådan en type har min mand bare aldrig været  

jeg er virkelig ked af det her fortiden.... håber i kan hjælpe mig og give mig råd...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

SandraXOXO

Åh hvor gør det mig ondt på dine vegne. Jeg tænker dog, lurer vi ikke alle sammen efter folk på fjæsen? Jeg går i klasse med den lækreste fyr i verden(ok måske ikk men tæt på ) og jeg kigger nok lidt oftere på hans fb profil end på alle andres. Det betyder ikke at jeg vil være min mand utro! Og de der tlf opkald du ikke må se/hører, kunne det ikke være hans pusher evt? Det lyder som om hans misbrug har taget overhånd, min søster er selv misbruger og hun er også blevet en hel anden og er slet ikke sig selv mere og er sur, agressiv eller ligeglad med alt, inkl dem der elsker hende. Ved du om han evt har andre misbrug? Jeg synes først og fremmest du skal fortælle din sp, læge eller en anden du stoler på om din mands problemer. De kan hjælpe jer. Du kan ikke stå alene med dette. Du har jo et barn at tænke på. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Kildebakken

Måske læser jeg for meget ind i din tråd men.....

Det er egenligt lidt ligegyldigt om din mand er dig utro med en kvinde eller det er med hans hash, begge dele er et usundt forhold at være i for dig. Men et hashmisbrug og et medfølgende voldsomt temperament er også et rigtig skidt miljø at vokse op i for et lille barn. Det ville være mit nummer et fokus som mor. Lad være med at stalke din mand på facebook han er det ikke værd, i hvert fald ikke lige nu. Tag istedet kontakt til familie og veninder, så de kan hjælpe dig med at vurdere om du bør forlade din mand for barnets skyld. 

Kh

Anmeld Citér

5. januar 2016

Junipige15

Som socialfaglig person, må jeg indrømme at jeg bliver bekymret over dit indlæg; 

du skriver at din mand er hashmisbruger, og både er agressiv og udadreagerende - og din største bekymring er om han er dig utro.

Jeg mener du skal, som en anden skriver, koncentrere dig om at skabe de bedste rammer for dit barn! Det er ikke hverken sundt eller holdbart for en baby at vokse op i sådan et miljø. Tag kontakt til noget familie eller venner, der kan hjælpe dig videre herfra - evt tage kontakt til misbrugsrådgivning og en familierådgiver. der skal noget hjælp på banen her. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

alenemor42

Jeg finder det en smule bekymrende at dit fokus er på om han er utro frem for at fokusere på hvad det er for et miljø dit barn vokser op i !

Du skylder dit barn en tryg opvækst og det får det ikke hvor i er nu. Der er sådan set ingen undskyldninger for at blive !!

Få pakket jeres ting og flyt, det vil være bedst for jer begge. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Hej allesammen... Jeg ved egentlig ikke hvor jeg skal starte fra... Men min mand og jeg har været gift i to år.. Vi fik den dejligste gave, vores lille søn i april.. Men efter jeg har født har min mand ændret sig rigtig meget.. Han bliver hurtig agressiv og kaster/smadre ting herhjemme... Dog er det pinligt for mig at fortælle det, men jeg vil være ærlig og fortælle jeg at min mand er en hashmisbruger.. Når han ikke ryger det er han helt oppe at kører... Når vi skændes går han ud pg kommer igen efter 2-3 timer... Og det er altid ham der får et skænderi op.. Hvis jeg f.eks skal bruge bilen så tager han bare nøglen og smutter.. Han bliver sur hvis jeg ikke gør hans tøj klar hver morgen.. Eller hvis jeg bare smider en Tom cigaretpakke ud... Det er mærkelige ting han bliver sur over og vi skændes hver evig eneste weekend da vi kun rigtig får tid til hinanden der, netop fordi han arbejder både nat og dag... Jeg har koden til hans facebook.. Og jeg kan se hvem han søger efter hver dag... Han stalker nemlig en anden kvindes profil næsten hver dag.. Men de har ingen beskeder sammen.. Desværre stalker han også mange andre.. Men jeg vil bare ikke sige det til ham fordi jeg ikke vil have han skal tro jeg ikke stoler på ham.. Han snakker skjult i telefon... Hver gang jeg kommer i nærheden lægger han på... Jeg kan mærke han skjuler noget for mig... Det har stået på siden jeg fødte... Det skal dog siges at min mand og jeg var dødforelskede i hinanden fra dag 1.. Han gjorde mig aldrig ked af det, eller gjorde noget jeg vil mistænke over... Når jeg spørger om vi skal gå ud og se en film i biografen eller tage ud at spise sammen og bruge lidt tid på hinanden siger han altid vi ikke har råd.. Men det irritere mig bare helt vildt at han så betaler over 1000 kr på hans hash.. Jeg havde tager 20 kilo på.. Jeg tror måske det har med udseendet at gøre men jeg er ikke sikker... Ærligt så ved jeg slet ikke hvordan vores ægteskab er kommet så langt ude.. Jeg forstår det ikke... Hvorfor skal man stalke andre når man er gift og har et barn... Selvfølgelig er der mange der dummer sig med det, men sådan en type har min mand bare aldrig været  

jeg er virkelig ked af det her fortiden.... håber i kan hjælpe mig og give mig råd...

Jeg er lidt forvirret... 

Hvordan kan du vide at han stalker andre kvinder? Altså når der ingen beskeder er imellem dem. 

Nu er FB et sted hvor man kan tjekke andre ud og følge med i hvad andre skriver mm.. Så det er vel naturligt at han kigger hvad andre skriver på deres FB. 

Samtidig med tror jeg simpelhen at du skal ha bygget din selvtillid op... 

Det ene øjeblik tænker du utroskab fordi manden kigger på andre kvinder.. Det andet øjeblik snakker du om dit eget udseende. 

Men det vigtigeste er !!!!! Ønsker du jeres barn skal ha sådan en opvækst med en Far som er misbruger og jeres skænderier hver weekend mm??! 

Hvordan tror du jeres fremtid ser ud om 2-5-10 år? 

Anmeld Citér

5. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

I lighed med hvad flere andre skriver, finder jeg det egentlig ikke særlig relevant, om din mand er dig utro eller ej. Han er fysisk og psykisk voldelig og har dertil et hashmisbrug som både har økonomiske konsekvenser for jer, og som gør ham uforudsigelig. I mine øjne er det sgu næsten det mindste problem, om han oven i hatten også knalder udenom.

Din søn er lige nu vidne til et meget usundt familieliv og forhold mellem hans forældre, hvor hans mor udsættes for nogle en meget grim behandling. Det er i sagens natur virkelig skadeligt for et barn at vokse op i. Jeg synes at du skal søge hjælp udefra hurtigst muligt, for at finde ud af hvordan du og din søn hurtigst muligt kan komme væk, og din mand få den hjælp han har brug for.

Anmeld Citér

5. januar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Se at komme ud af det forhold. Både for din og dit barns skyld. 

Du siger du ikke vil fortælle ham at du tjekker hans Facebook profil fordi du ikk vil have han skal tro du ikk stoler på ham. Men det er jo rigtigt. Du stoler jo ikke på ham hvis du har behov for at tjekke den hele tiden. 

Hash misbrug og babyer hører på ingen måder sammen. Og ja der kunne godt tyde på at han har gang i et eller andet med det du fortæller.

er ked af du er i den situation 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Måske læser jeg for meget ind i din tråd men.....

Det er egenligt lidt ligegyldigt om din mand er dig utro med en kvinde eller det er med hans hash, begge dele er et usundt forhold at være i for dig. Men et hashmisbrug og et medfølgende voldsomt temperament er også et rigtig skidt miljø at vokse op i for et lille barn. Det ville være mit nummer et fokus som mor. Lad være med at stalke din mand på facebook han er det ikke værd, i hvert fald ikke lige nu. Tag istedet kontakt til familie og veninder, så de kan hjælpe dig med at vurdere om du bør forlade din mand for barnets skyld. 

Kh

Ja du har måske ret, men han sagde også til mig at han vil stoppe hvilket jeg har hørt millioner af gange men det lykkedes ikke, efter 2 dage så er han på den igen.. I starten synes jeg ikke det påvirkede vores forhold, altså da jeg var gravid.. Der røg han slet ikke... Nu stinker han nærmest af det og jeg er Anne for at min søn en dag vil se op til ham.. For han er et forkert forbillede for ham.. Min søn er 9 måneder gammel nu... 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig bare nået i det punkt jeg ikke ved hvad jeg skal gøre.. Egentlig så tør jeg heller ikke og ødelægge det for mit barn da han egentlig elsker sin far, jeg vil heller ikke skille dem fra hinanden.. Jeg er selv opvokset uden en far da min far døde meget tidligt.. Så jeg ved at man føler sig lidt ensom og at mangler noget.. Det er måske ikke det samme, men jeg håber bare at manden denne gang mener det, at han vil stoppe med at ryge hash, selvom jeg har hørt rigtig mange gange.. Jeg har prøvet og snakke med ham om det og hver gang så er det bare ja kg stopper når den klump bliver færdig, men den klump bliver bare aldrig færdig..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.