Tidsfordriv i de frygtelige 2 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Yoggibear

De to uger gik langsomt men vi var heldige t de gik ind over jul så det afledte tanker lidt... Mit råd er derfor at finde noget der kan distrahere dig.., om det er Ryde op i gamle billeder eller hvad det er, det tror jeg er lige gyldigt. 

Vi havde fået af vide at crinonen ville med stor sandsynlighed give falsk positiv og det ville jeg ikke risikere så holdt mig fra at købe test. 

Det er helt naturligt at tolke symptomerne men husk på at det både kan være for en positiv graviditet men også bare bevirkninger fra medicin.. Øsnker dig det bedste dog.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

MRS.Thomsen

Hvordan går det med ventetiden???

Her forbereder jeg mig på en lang ventetid  Håber den vil blive derinde! 

For jer andre! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. januar 2016

brevkassen-35510

MRS.Thomsen skriver:

For jer andre! 

TILLYKKE ������ bare det snart bliver min tur!

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

MRS.Thomsen skriver:

For jer andre! 

Tillykke til dig Mrs. Thomsen. Ligesom dig testede jeg positiv i går. Så her venter der også en laaaang ventetid. Hvor langt er du henne? Her har jeg regnet ud, at jeg skulle være 3+6 i dag.

Mvh. M

Anmeld Citér

21. januar 2016

MRS.Thomsen

Mor8320 skriver:

Tillykke til dig Mrs. Thomsen. Ligesom dig testede jeg positiv i går. Så her venter der også en laaaang ventetid. Hvor langt er du henne? Her har jeg regnet ud, at jeg skulle være 3+6 i dag.

Mvh. M

Ej hvor godt! Tillykke!

Min udregning siger 5+3 i dag. Har tid hos lægen d 18/2 det er jeg ret spændt på. Dette er vores første barn. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

MRS.Thomsen skriver:

Ej hvor godt! Tillykke!

Min udregning siger 5+3 i dag. Har tid hos lægen d 18/2 det er jeg ret spændt på. Dette er vores første barn. 

Tak for det 

Årh hvor spændende. Held og lykke ved lægen når du når så langt.

Anmeld Citér

22. januar 2016

mija

Tillykke!!!  

- Fik også en dejlig positiv test! Ja nu er ventetiden bare lang til første tryghedsscanning som er på mandag

Anmeld Citér

22. januar 2016

MRS.Thomsen

mija skriver:

Tillykke!!!  

- Fik også en dejlig positiv test! Ja nu er ventetiden bare lang til første tryghedsscanning som er på mandag

Ihh hvor godt! Tillykke!!!! 

september babies incoming 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Polsen18

Jeg bruger selv meget tid på  LInk slettet af moderator da jeg synes det er en super god måde at for tiden til at gå og samtidig vinde lidt penge i ny og næ, jeg gør det dog mest for hyggens skyld :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2018

HBV

Jeg bruger selv meget tid på da jeg synes det er en super god måde at for tiden til at gå og samtidig vinde lidt penge i ny og næ, jeg gør det dog mest for hyggens skyld :-) 

Skide go reklame  Gå dog væk !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.