Tak for de gode forslag, Nadia.
Til jer andre, så krydser jeg fingre for, at i ikke behøver at vente så længe mere...
Jeg har kigget lidt på det store internet for at finde inspiration til tidsfordriv... Så jeg deler lige min fund med jer her 
Flere steder er der foreslået noget baby-relaterer som at tjekke sit nabolag for gode jævne stier til barnevognsture. Smart nok, men jeg tror bare jeg vil synke dybere i mine tanker hvis mit tidsfordriv involverer baby. Jeg vil hellere noget helt andet.
- Hækling (jeg lærte det sidste år, tror dog måske jeg ville blive fristet til at hækle babyting... Så mange grydelapper har jeg heller ikke brug for
)
- strikke som Nadia foreslår
- ordentlig oprydning (rydde ud i skabe, skuffer, loft og kælder - tag evt på loppemarked med de ting man ikke skal bruge mere)
- øve mig på at tage billeder med mit kamera (man glemmer hurtigt de mange funktioner. Det er dejligt at komme lidt ud og tage flotte billeder og så er det ret handy når baby kommer at man er god til at tage billeder af den)
- træning, svømning, gåture er godt til at klare tankerne
- find en ny spændende tv serie at følge med i (en med mange afsnit tilgængelige, så man ikke skal vente en hel uge)
- hvis man har evnerne kunne man begynde at skrive lidt (digte, noveller, blogs, artikler)
- male/tegne hvis man har evnerne
- læse bøger
- havearbejde (om sommeren eller hjælpe nogle med deres have, hvis man ikke har en selv)
Her var lidt forslag, jeg kaster mig nok over fotograferingen som det første
Kom meget gerne med flere forslag, vi er nok mange, der godt kunne bruge dem 
Jeg læste et sted, hvor der stod noget ala "hvordan gavner det dig at du kender svaret lidt hurtigere?" Det har jeg tænkt meget over, og synes det virker for mig. man skal jo alligevel glæde sig i mange uger efter man kender svaret, så en uge fra eller til. Det er jo mest bare spænding for om man får det man ønsker sig mest. Nogle ting er jo værd at vente på ❤️ Og er den der ikke, skal man jo alligevel vente på ÆL man kan jo ikke prøve igen med det samme.
Beklager at det blev lidt langt
Håber det kan hjælpe nogen