Post - kan man klage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Gevher Atici

Jeg vil bare sige at du har været heldig �� 

Jeg havde bestilt noget på nettet, tror bare jeg havde valgt den billigste løsning (at hente på posthuset selv), men da jeg kommer hjem fra arbejde den ene dag, ligger min pakke (heldigvis) bare foran vores dør (i opgangen). Var meget sur over det, for hvad hvis nogen bare havde taget den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Sedigfor

Kan fornemme jeg er ret heldig, her kommer de altid op til døren, banker på, er der ikke nogle hjemme, så ligger de enden pakken henne ved dør nr to " man kan heldigvis ikke se pakken ude fra vejen " eller skriver de en besked at min pakke er på posthuset. Har aldrig oplevet at de ikke kom op til døren hvis det er med omdeling 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Christine

Spirrevip skriver:

Hej. 

Lige før julen bestilte jeg nogle julegaver over nettet - jeg betalte ekstra for at de skulle omdeles de tre steder jeg købte dem, fordi juletiden i forvejen er så stresset. Dagene hvor de skulle komme var en af os hjemme, så vi kunne tage imod dem. Alle tre pakker måtte vi hente på posthuset, da postmanden blot har smidt seddel i postkassen om han har forsøgt at aflevere dem. Kan man klage over dette? Jeg synes, at det er lidt fejt at man ikke engang kan banke på en dør, især når man har betalt ekstra. 

Kender det godt. Du kan da prøve at klage til post Danmark, men min erfaring siger at det slet ikke er din tid værd!

Men selvfølgelig er det for dårligt og de skal sådan set banke på. Men ja.. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Postbudenes arbejdstid er helt elendig. Derfor tror jeg ofte de bare smider sedler ind for at spare tid på ruten så der også er plads til eks. En tissepause. Men klag til PostDanmark, hvis rigtig mange gad at gøre det så kunne det jo være de blev nødt til at revurdere aftalerne med deres arbejdere

Anmeld Citér

10. januar 2016

Kvist

Jeg har modtagerflex, og lige lidt hjælper det.. Ofte må jeg selv lege detektiv fordi de heller ikke gider smide en seddel i postkassen, og jeg derved ikke ved pakken er forsøgt leveret.. Ventede på hundefoder i 2 uger, for at finde ud af at det lå på posthuset, og havde lagt der i længe.. Hvis de endelig gider ligge pakken her på adressen, så er det aldrig i garagen, men tusind andre steder.. 

Ofte får jeg også post til det meste af vejen, og en dag ringede der en herre fra et par gader væk og spurgte om jeg manglede en pakke, for den var afleveret hos ham..

Jeg har klaget og det hjælper ikke en skid!

Anmeld Citér

10. januar 2016

jenny4

Vores post er vist en af de gode af slagsen. Her bliver der altid banket på eller pakken ligger i skuret (modtagerflex). Har endda oplevet at posten tager i døren og råber hallooo.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har både prøvet at opleve at de bare smide sedlen, og ikke banker på. Jeg har også flere gange oplevet, at de åbner min hoveddør og smider pakken ind. 

Sidste gang blev jeg mega forskrækket for sad i min egen verden. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Kan virkelig godt se at det er irriterende. Øv for nogle postbude. 

Jeg tror ikke der er så meget at gøre dog. Udover som de andre skriver, så ring med det samme.

vil lige tilføje at jeg heldigvis aldrig har prøvet det med sedlen i postkassen. Vi har endda boet på 2. Sal indtil i efteråret. Men hver eneste gang vi har bestilt til hjemsending er han trofast kommet op og banket pænt på. Nu er jeg så også aftenvagt, så er hjemme hver formiddag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.