Post - kan man klage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
17 svar
16 synes godt om
4. januar 2016

Spirrevip

Hej. 

Lige før julen bestilte jeg nogle julegaver over nettet - jeg betalte ekstra for at de skulle omdeles de tre steder jeg købte dem, fordi juletiden i forvejen er så stresset. Dagene hvor de skulle komme var en af os hjemme, så vi kunne tage imod dem. Alle tre pakker måtte vi hente på posthuset, da postmanden blot har smidt seddel i postkassen om han har forsøgt at aflevere dem. Kan man klage over dette? Jeg synes, at det er lidt fejt at man ikke engang kan banke på en dør, især når man har betalt ekstra. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

lineog4

Spirrevip skriver:

Hej. 

Lige før julen bestilte jeg nogle julegaver over nettet - jeg betalte ekstra for at de skulle omdeles de tre steder jeg købte dem, fordi juletiden i forvejen er så stresset. Dagene hvor de skulle komme var en af os hjemme, så vi kunne tage imod dem. Alle tre pakker måtte vi hente på posthuset, da postmanden blot har smidt seddel i postkassen om han har forsøgt at aflevere dem. Kan man klage over dette? Jeg synes, at det er lidt fejt at man ikke engang kan banke på en dør, især når man har betalt ekstra. 

Du skulle nok have klaget med det samme. Det gjorde jeg en gang, ringede med det samme jeg så sedlen (heldigvis stadig i arbejdstiden) og jeg fik en meget meget meget sur postmand tilbage på min adresse med pakken.

Anmeld Citér

4. januar 2016

EnGodMor

Det oplever vi tit her,

tit når vi har bestilt på nettet, sider vi i køkkenvinduet og holder øje med posten, når han/hun så kommer kørerende, så skal deres lorte bil helt op på fortovet, og gerne halvt ind  i hækken, fordi så slipper de for at lette røven og skal ud af bilen, men blot kan blive sidende i bilen, og bare lige skrive deres seddel og race videre. 

Når man så går ud i postkassen og finder den der seddel, så går jeg hver gang ind og ringer til post Danmark og skaber mig. 

De Gør ikke noget som helst ved det, men jeg får fortalt dem hvor elendige de er til deres job

Anmeld Citér

4. januar 2016

Paddehatten

Få modtagerflex, så skal de lægge pakken et aftalt sted på jeres adresse, hvis ikke I er hjemme til at modtage den ved døren  så slipper I for turen på posthuset  

Anmeld Citér

4. januar 2016

Hendedenbette <3

Jeg klagede engang og fik en pakke chokolade ��

Anmeld Citér

4. januar 2016

Muffinmus

Vi har modtagerFlex af samme årsag. Oplevede i ny og næ at postbuddet bare smed sedlen i, mens jeg sad i min stue og kiggede på.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Benjamins'mor

Det synes jeg generelt postbudene er alt for gode til. 

Gik sygemeldt i efteråret og havde derfor en del ekstra "fritid" og fik købt en del tøj til børnenes kommende garderober over nettet og det var kun de små pakker der kom i, resten fik jeg altid sedler på, til trods for jeg var hjemme. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Rockertand

Spirrevip skriver:

Hej. 

Vi har bare tilmeldt modtagerFlex, det er nemt, og man får altid pakkerne på adressen.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Morjanne76

Problemet med modtageflex er bare, at det er ens eget ansvar, hvis pakken så ikke ligger der, når man kommer hjem. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Troldemommi

Vi har modtagerflex, det er rigtig godt, så skal jeg bare hente pakkerne i legehuset og ikke på posthuset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.