Praktisk spørgsmål - små børn i små biler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2016

alenemor42

Nuna pepp klapvogn fra baby Sam er genial!

Fylder intet, super let og kan være i alle små biler. Kan lægges helt ned og er rimelig i pris 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

A. Nonymsen

Kay skriver:

Vi købte en "babyjogger city elite"

den kan klappes sammen til nærmest ingen ting og det kan gøres med 1 hånd  der kan stå en lift i, eller ligge en voksi pose Og sædet kan selvfølgelig ligges ned 

den har vi altid med på tur 

Jeg må lige høre, vi har fået et tilskud til klapvognen så måske denne er en mulighed alligevel...

men jeg sidder og kigger på den og den anbefales første fra 6 måneder (uden lift, men kan ikke både have lift og vogn i bagagerummet ) men tænker, hvis den kan ligges helt ned, burde nyfødte så ikke kunne ligge i den? Har en hjemmelavet voksi lignende sovepose som han ville skulle ligge i så han ligger blødt.. Kan bare ikke forstå hvorfor en baby ikke kan ligge i den hvis den kan ligge helt ned, giver det mening? hvad ville din vurdering være?

Anmeld Citér

5. januar 2016

Miti's mama

Jeg brugte en Moby wrap til når jeg skulle ud. Der er mange forskellige wraps, men det var lige den jeg havde. Hun sov godt i den da hun var lille og jeg kunne nemmere bevæge mig rundt (fra 2 uger). Da hun blev ældre og mere ormet bandt jeg den mere som en bæresele.

Anmeld Citér

5. januar 2016

Kay

A. Nonymsen skriver:

Jeg må lige høre, vi har fået et tilskud til klapvognen så måske denne er en mulighed alligevel...

men jeg sidder og kigger på den og den anbefales første fra 6 måneder (uden lift, men kan ikke både have lift og vogn i bagagerummet ) men tænker, hvis den kan ligges helt ned, burde nyfødte så ikke kunne ligge i den? Har en hjemmelavet voksi lignende sovepose som han ville skulle ligge i så han ligger blødt.. Kan bare ikke forstå hvorfor en baby ikke kan ligge i den hvis den kan ligge helt ned, giver det mening? hvad ville din vurdering være?

Jo det er fordi du først må løbe med den lille efter 6 måneder  det er noget med deres ryg og nakke og affjedring

men ud over det kan den sagtens bruges før de 6 måneder 

vi har denne gang bare haft voksi i (vores den lille er fra oktober 14) 

men vores store fra august havde vi bare liften stående i (det var en Odder lift og den kunne sagtens stå der )

Anmeld Citér

5. januar 2016

A. Nonymsen

Kay skriver:

Jo det er fordi du først må løbe med den lille efter 6 måneder  det er noget med deres ryg og nakke og affjedring

men ud over det kan den sagtens bruges før de 6 måneder 

vi har denne gang bare haft voksi i (vores den lille er fra oktober 14) 

men vores store fra august havde vi bare liften stående i (det var en Odder lift og den kunne sagtens stå der )

Nårh på den måde, jamen måske vi skal overveje sådan en så, også vente med at løbe... Troede det var noget med ryggen, altså hvordan de sad fedt, tak for hjælpen

Anmeld Citér

5. januar 2016

Kay

A. Nonymsen skriver:

Nårh på den måde, jamen måske vi skal overveje sådan en så, også vente med at løbe... Troede det var noget med ryggen, altså hvordan de sad fedt, tak for hjælpen

Velbekomme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.