Penneveninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Mist

Zafir skriver:

Ork manse... hvis jeg gav den til min mand, så ville de forsvinde ud i den blå luft.. Han er faktisk næsten værre til det med postkasser end mig hihi

Griner..

det kender jeg godt.. Min eks mand kunne sagtens sige. Ja da, jeg vil gerne sende dine breve, også 1 uge senere vi skal ud og køre ligger mine breve stadig i bilen. Hmm..

Så kunne jeg ligeså godt selv ha postede dem. Men henrik er rigtig god til at tage dem med om morgen når han går på arbejde.. Så det er jo bare dejligt med sin egen private postmand.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
maria-norby skriver:

Griner..

det kender jeg godt.. Min eks mand kunne sagtens sige. Ja da, jeg vil gerne sende dine breve, også 1 uge senere vi skal ud og køre ligger mine breve stadig i bilen. Hmm..

Så kunne jeg ligeså godt selv ha postede dem. Men henrik er rigtig god til at tage dem med om morgen når han går på arbejde.. Så det er jo bare dejligt med sin egen private postmand.  

Ja, det må være super skønt

Men gad vide, hvor man ellers skal finde pennevenner, i den forstand du skriver om?... Jeg ved ikke engang om man stadig kan annoncere efter dem i blade mv?... mmm

Anmeld

22. september 2009

Mummi84

Hej Maria,

før i tiden da jeg var teenager havde jeg også en del penneveninder, men på en eller anden måde gik det hele så i sig selv. Men nu hvor du så kom med den ide, at du søger penneveninder, så tænkte jeg, det lyder da egentlig meget hyggelig. Man glæder sig da altid når der dumper et brev ind i postkassen til en...  
Og da er man jo heller ikke anvist på at skulle huske ind og tjekke mailen, og så har den måske lagt der i 10 dage allerede..

Kram Nadine

Anmeld

22. september 2009

Mist

Mummi84 skriver:

Hej Maria,

før i tiden da jeg var teenager havde jeg også en del penneveninder, men på en eller anden måde gik det hele så i sig selv. Men nu hvor du så kom med den ide, at du søger penneveninder, så tænkte jeg, det lyder da egentlig meget hyggelig. Man glæder sig da altid når der dumper et brev ind i postkassen til en...  
Og da er man jo heller ikke anvist på at skulle huske ind og tjekke mailen, og så har den måske lagt der i 10 dage allerede..

Kram Nadine

Ja det er nemlig det der er hyggeligt.. Det at man åbner postkassen og ser der ligger brev.. Og at man kan side over en kop varm kakao og skrive brev, mens musikken køre i baggrunden.. Det vil jeg kalde hygge for mig.. Og det gir os en lidt anden stemning at det er et almindeligt brev..   Og ikke en kedelig mail.

Men hvis du har lyst til at prøve og skrive så er jeg da frisk..

Maria

Anmeld

23. september 2009

Mummi84

Jamen altså jeg er også frisk på at starte med at skrive gammeldags nbreve igen...  
Har du mail, hvor vi kan oplyse adresser så de ikke står åben tilgængelig for alle.
Så glæder mig meget..

Nadine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.