Penneveninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Mist

Hej Hej..

Jeg er en frisk kvinde på 28 år, som søger nogle penneveninder, jeg bruger meget af min tid på og skrive breve til piger over alt i landet. ) Men da jeg går hjemme pga. bækkenløsning skriver jeg ekstra mange breve.. Har desværre mistet en del penneveninder så jeg søger nye rundt om i landet..

Alder er mere eller mindre lige meget for mig. Bare det man kan snakke sammen er det fint nok med mig. 

Lidt om mig..

28 år gammel, bosat pt i Valby, (flytter dog til Roskilde i næste mdr) Jeg hedder Maria. Bor sammen med min kæreste Henrik. Sammen venter vi hans første barn, jeg har selv 2 piger på 4 & 2 år. Jeg er en frisk og glad kvinde med begge ben på jorden. )
Interesser, breve, musik, film, cafe, børn, natur, madlavning osv.

Håber der er nogle som skulle være interesseret i og skrive alm. gammeldags breve med mig..

MVH
Maria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Når du skriver penneveninder? ... Er det så med PEN og PAPIR? hehe

Jeg havde også penneveninder i sin tid, men alt min skriftlige kommunikation er skiftet ud med pc... Nu om dage.. 

Anmeld

22. september 2009

Mist

Zafir skriver:

Når du skriver penneveninder? ... Er det så med PEN og PAPIR? hehe

Jeg havde også penneveninder i sin tid, men alt min skriftlige kommunikation er skiftet ud med pc... Nu om dage.. 

Jeg skriver os selv på pc, men printer det ud og sender det med posten. ;o) Jeg er ikke så god til det med mails.
Så selvom jeg siger gammeldags måde og sender breve på, så skriver jeg stadig computer skrevet breve og printer dem ud på brevpapir. 

Anmeld

22. september 2009

Moderator

maria-norby skriver:

Jeg skriver os selv på pc, men printer det ud og sender det med posten. ;o) Jeg er ikke så god til det med mails.
Så selvom jeg siger gammeldags måde og sender breve på, så skriver jeg stadig computer skrevet breve og printer dem ud på brevpapir. 

Ej hvor skægt. For når du er herinde, er det jo også en form for email kommunikation... 

Det er jo nemt at få nogen veninder man skriver med herinde fx. Det er bare at skrive en pb til en, også kører snakken jo frem og tilbage Det er i hvertfald min oplevelse! 

Anmeld

22. september 2009

Mist

Zafir skriver:

Ej hvor skægt. For når du er herinde, er det jo også en form for email kommunikation... 

Det er jo nemt at få nogen veninder man skriver med herinde fx. Det er bare at skrive en pb til en, også kører snakken jo frem og tilbage Det er i hvertfald min oplevelse! 

Det er helt klart let . Eller let og let, det er måske så meget sagt, men jo kan godt se hvad du mener..

Og jo og skrive sammen sådan her er lidt det samme, men for mig er alm. breve bare anderledes da der går dage mellem man får svar tilbage og man kan skrive flere A4 sider til hinanden. (det gør jeg i hvert fald) Det er derfor jeg ikke rigtig er så god til mails, for når jeg først har læst min mail, og ikke lige får svaret på den så kan der godt gå rigtig laaang tid før jeg igen får tjekket den og svaret, hvor derimod mine breve har jeg altid i baghoved og får svaret på dem i den række følge de kom i..

Også syns jeg os bare at alm. breve er lidt mere personligt end mails er..

Anmeld

22. september 2009

Kaufie

HVor hyggeligt der stadig er nogen, der benytter den form for kommunikation.

Jeg har selv haft mange pennevenner i ind- og udland op gennem skoletiden - men ja, siden e-mailens indtog er det løbet ud i sandet. Det er så sjældent man får et "rigtigt" brev - og man bliver bare så glad på en anden måde end når indboksen blinker.

Men jeg kan desværre ikke helhjertet blive penneven - tiden er for kort, og så er der andre ting, jeg vil prioritere højere.

Ville bare lige give dig den her

Anmeld

22. september 2009

Moderator

maria-norby skriver:

Det er helt klart let . Eller let og let, det er måske så meget sagt, men jo kan godt se hvad du mener..

Og jo og skrive sammen sådan her er lidt det samme, men for mig er alm. breve bare anderledes da der går dage mellem man får svar tilbage og man kan skrive flere A4 sider til hinanden. (det gør jeg i hvert fald) Det er derfor jeg ikke rigtig er så god til mails, for når jeg først har læst min mail, og ikke lige får svaret på den så kan der godt gå rigtig laaang tid før jeg igen får tjekket den og svaret, hvor derimod mine breve har jeg altid i baghoved og får svaret på dem i den række følge de kom i..

Også syns jeg os bare at alm. breve er lidt mere personligt end mails er..

Ja, det er jo en vanesag.  Jeg har det med breve, som du har det med mails tror jeg. Jeg var god til det da jeg var teenager, men nu, hvis jeg har et brev der skal i postkassen, kan der godt gå 2-3 uger, før jeg kommer i postkassen... Hehe Men helt sikkert det er dejligt at få breve...

Anmeld

22. september 2009

Mist

Zafir skriver:

Ja, det er jo en vanesag.  Jeg har det med breve, som du har det med mails tror jeg. Jeg var god til det da jeg var teenager, men nu, hvis jeg har et brev der skal i postkassen, kan der godt gå 2-3 uger, før jeg kommer i postkassen... Hehe Men helt sikkert det er dejligt at få breve...

har det faktisk på samme måde med en postkasse.. men nu er jeg så heldig at min kæreste går forbi en postkasse hver morgen så jeg lægger bare brevene sammen med nøgler og tlf så han husker dem.. Ellers er jeg ligeså doven til at gå til en postkasse som så mange andre er.. )

Anmeld

22. september 2009

Moderator

maria-norby skriver:

har det faktisk på samme måde med en postkasse.. men nu er jeg så heldig at min kæreste går forbi en postkasse hver morgen så jeg lægger bare brevene sammen med nøgler og tlf så han husker dem.. Ellers er jeg ligeså doven til at gå til en postkasse som så mange andre er.. )

Ork manse... hvis jeg gav den til min mand, så ville de forsvinde ud i den blå luft.. Han er faktisk næsten værre til det med postkasser end mig hihi

Anmeld

22. september 2009

Moderator

maria-norby skriver:

Ork manse... hvis jeg gav den til min mand, så ville de forsvinde ud i den blå luft.. Han er faktisk næsten værre til det med postkasser end mig hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.