Vi har været igang i lidt over 3 år nu... Det første år prøvede vi selv... År nr 2 gik med 8 IUI forsøg og år nr 3 gik med 4 IVF forsøg... Nu går vi igang med år nr 4 hvor vi har fået et ekstra forsøg... Alle forsøg mislykkes pga æggene enten ikke er modne eller de deler sig forkert... Så her er jeg også problemet...
min kæreste er også styrken i mit liv... Han har det dårligt med at det er mig der skal igennem alle indgrebene og i sommers blev jeg indlagt med en byld i underlivet på 7x6 cm pga en infektion fra en ÆU... Det var mega hårdt for mig... Men også mega hårdt for kæresten at se mig lide så meget...
min kæreste er dog god til at snakke om det og også at vise sine følelser for selvom det er hårdt for mig og min krop er det lige så hårdt for manden fordi de jo står på sidelinjen og skal aflevere noget som er gjort igennem nydelse... Hvorimod mine ÆU har været smertefulde...
vi har også sagt det til mange for især mig havde brug for venners støtte...
selvom kæresten støtter og besvarer så mange spørgsmål som han nu kan, er han vist lykkelig over at jeg herigennem har fundet en fantastisk veninde som er igennem det samme som jeg... Tror også det har givet ham lidt luft for det er svært for ham at sætte sig ind i hvordan min krop reagerer...
det jeg egentlig ville frem til var bare at forsøg at være åbne overfor hinanden for det er en hård proces, og få især ham til at åbne sig... Mænd har også følelser
selvom de tit prøver at være hardcore 
Anmeld
Citér