Hvordan begyndte jeres fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2016

Putomanen

Første gang gik mit vand og veerne startede så småt med det samme. Anden gang gik slimproppen og veerne startede 30 min efter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Mor1986

Spiloppi skriver:

ja som overskriften lyder, hvordan begyndte jeres fødsler? Altså de spædeste spadestik så at sige, de første tegn? Jeg er 35+0 i dag og derfor begyndt at blive noget spændt/nervøs! Oplever tiltagende nivende plukkeveer og mens lign smerter on/off i underlivet - så fornemmer min krop gør sig klar til eventet så er derfor nysgerrig på jeres første tegn på forestående fødsel 

Da jeg var 40+3 fik jeg om eftermiddagen lidt skidt som om jeg havde dårlig mave. D jeg sad på wc var det som om en ballon sprang med et smæld i maven. Gjorde vildt ondt. To timer senere gik vandet. Og en time senere da vi kom på fødegangen var jeg 6 cm åben 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Små nivende uregelmæssige veer natten til fredag. Vandet gik kl. 11 fredag formiddag. Derefter regelmæssige veer. Fødte natten til lørdag, 36+2 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Spiloppi

Tak for input! Det er vildt så forskelligt det er Underligt at man ikke aner hvad der er i vente... Men altså, dejligt at høre nogle erfaringer Er det normalt at kroppen går i "forberedelse" SÅ tidligt? altså her allerede i uge 34-35...Bliver nemlig lidt bekymret for at føde før tid, har slet ikke nået noget

Anmeld Citér

2. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Spiloppi skriver:

ja som overskriften lyder, hvordan begyndte jeres fødsler? Altså de spædeste spadestik så at sige, de første tegn? Jeg er 35+0 i dag og derfor begyndt at blive noget spændt/nervøs! Oplever tiltagende nivende plukkeveer og mens lign smerter on/off i underlivet - så fornemmer min krop gør sig klar til eventet så er derfor nysgerrig på jeres første tegn på forestående fødsel 

min søn er født ved akut kejsersnit 39+0 pga. svangerskabsforgiftningen, så der havde jeg ingen tegn...

da jeg var 40+1 med min datter begyndte jeg at have det som om der var noget der pressede imod mit haleben omkring 18-19 tiden, efter en times tid blev det til sammentrækninger hen over maven, som blev kraftigere indtil der var 3 minutter mellem dem... men når vi nåede fødegangen og jordemoren så endelig kom - så døde de...  sådan foregik det i en hel uge før de til sidst tog mit vand og så fik jeg kraftige veer...

Anmeld Citér

2. januar 2016

Fine_007

Min fødsel startede meget pludseligt med regelmæssige veer - ca. 2 timer efter første veer var jeg i aktiv fødsel, der skulle dog gå yderligere 20 timer, før jeg fødte. Jeg sad i venteværelset på hospitalet, da veerne begyndte - jeg var gået 13 dage over tid og afventede igangsættelse, det blev dog ikke aktuelt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.