Hvordan begyndte jeres fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
15 svar
1 synes godt om
2. januar 2016

Spiloppi

ja som overskriften lyder, hvordan begyndte jeres fødsler? Altså de spædeste spadestik så at sige, de første tegn? Jeg er 35+0 i dag og derfor begyndt at blive noget spændt/nervøs! Oplever tiltagende nivende plukkeveer og mens lign smerter on/off i underlivet - så fornemmer min krop gør sig klar til eventet så er derfor nysgerrig på jeres første tegn på forestående fødsel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Christabelle

Mit vand gik 39+5 havde ingen optakt overhovedet.

Anmeld Citér

2. januar 2016

Linmose??

Mit vand gik 36+4 og havde ikke mærkede noget til at det var ved at være tid��

Anmeld Citér

2. januar 2016

MorTil3+

Mit vand gik alle 3 gange og blev overrasket hver gang da der ikke var andre tegn og alle 3 er født før termin. 39+5, 39+2 og 35+1.

Anmeld Citér

2. januar 2016

FrkC

Jeg fik opstartsveer natten til onsdag, her gik min slimprop også og jeg fik tegnblødning ... Min søn er født fredag aften  

Anmeld Citér

2. januar 2016

migxher

Veer helt uden optakt (: Ej jeg havde plukkeveer en hel nat og om morgenen gik det over i rigtige veer.

Anmeld Citér

2. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg havde haft plukkeveer om aftenen, men det var så det. Jeg lægger mig til at sove, og vågner ved 6 tiden, og virkelig skal på toilet  

veerne begynder lidt efter.. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Benjamins'mor

Spiloppi skriver:

ja som overskriften lyder, hvordan begyndte jeres fødsler? Altså de spædeste spadestik så at sige, de første tegn? Jeg er 35+0 i dag og derfor begyndt at blive noget spændt/nervøs! Oplever tiltagende nivende plukkeveer og mens lign smerter on/off i underlivet - så fornemmer min krop gør sig klar til eventet så er derfor nysgerrig på jeres første tegn på forestående fødsel 

Min slimprop begyndte at gå da jeg var 40+2, den gik over 3 dage (der var vildt meget slim) og 40+5 fik jeg veer 17.55, fødte 20.22 samme dag.

Anmeld Citér

2. januar 2016

"Anarkisten"

Med nr. 1, havde jeg flere kraftige plukkeveer mandag, vågner om natten med veer og skal på toilet. Veerne tiltager i løbet af tirsdag og gutten er født 16.20 

Med nr. 2 havde jeg veer i læbet af lørdag, men de går i sig selv igen. Søndag går de så rigtigt igang og gut nr. 2 er født 16.40 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Abracadabra

Første gang var igangsættelse med tabletter, veerne begyndte om natten og tog hurtigt til, fødte ved middagstid. 

Anden gang vågnede jeg ved en kraftig ve, 3 timer senere havde vi vores barn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.