komplimenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
16 svar
12 synes godt om
2. januar 2016

Kay

Giver i andre komplimenter hvis de fx har fået ordnet hår, har gjort lidt mere ud af dem selv, har tabt sig eller har pænt tøj på? 

Og hvordan går i det selv med komplimenter bliver i glade for at få dem? Eller skuffede hvis ingen opdager det?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kay skriver:

Giver i andre komplimenter hvis de fx har fået ordnet hår, har gjort lidt mere ud af dem selv, har tabt sig eller har pænt tøj på? 

Og hvordan går i det selv med komplimenter bliver i glade for at få dem? Eller skuffede hvis ingen opdager det?? 

Jeg giver gerne komplimenter hvis jeg synes folk fortjener det. Sidst jeg blev klippet fik  jeg hørt en af de andre få kompliment "ej hvor det klæder dig." af en af de andre der pleaser alle - hende der fik komplimentet havde bare ikke været inde endnu... 

Jeg er svær, for hvis jeg får komplimenter bliver jeg "øh, tak" men hvis jeg ikke får (f.eks. efter at være blevet klippet) bliver jeg lidt skuffet... 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Bebsen

Deler gerne komplimenter/ros ud, på såvel udseende eller en god løsning eller andet jeg syns det er fedt, smart, flot...

Er vildt dårlig til at tage imod, uanset om det er fra de nærmeste eller fremmede - bliver altid i tvivl om de joker med mig, om det så er udseende, kreativt eller andet 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mami

Giver gerne komplimenter og jeg er tilpas selvglad til jeg ikke har noget problem med at tage imod 

Anmeld Citér

2. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mami skriver:

Giver gerne komplimenter og jeg er tilpas selvglad til jeg ikke har noget problem med at tage imod 

Hehe jeg har det på samme måde. 

Jeg elsker både at give og få komplimenter

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mami

MummiT skriver:

Hehe jeg har det på samme måde. 

Jeg elsker både at give og få komplimenter

Lige præcis det er skønt 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mettefpigen

Jeg ELSKER at give komplimenter  det gør folk glade og giver dem et kick på selvtilliden 

Jeg bliver vildt genert når jeg får et kompliment, men det er da dejligt 

Anmeld Citér

2. januar 2016

MysteriousAngel

Jeg er super god til at give men herre ringe til at modtage. For pokker jeg står altid og siger i lige måde osv istedet for at sige tak. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Kay

Jeg kom til at tænke på det fordi jeg selv giver en del komplimenter og på grund af sygdom er det noget tid siden vi har set mine svigerforældre og jeg har tabt 11 kg inden for de sidste 9 uger og det kan ses 

de er rigtig gode til at sige når noget ikke er pænt og frem hæve dem selv og så sad jeg og tænkte i dag lige inden vi skulle der ud at de garanteret ikke ville sige det mindste til det og jeg havde ret 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Sedigfor

Giver hjertelig gerne! 

Da jeg havde tabt mig 15 kilo, kom næsten alle jeg kender med en, da blev jeg flov, ved ikke hvorfor men det gjorde jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.