Børn og deres drøm :) (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2016

SandraXOXO

Min datter på 8 vil åbne en slikbutik med billigt slik så alle har råd til at komme og hygge og blande slik hos hende. Og så vil hun hverken ha mand eller børn men bare en masse katte og et tv Sønnen på 5 vil have en legetøjs butik sammen med sin lillesøster, og så vil han gerne ha en stor bil, en kone og mange børn og en Golden retriver  hende på 3 vil gerne bare ha mange hunde og katte og lege med legetøj det da nogle ret gode drømme. Min store datter plejer ellers at ville være rockstjerne men efter jul er hun ret optaget af de fattige børn i Danmark der ikke havde råd til noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

MyLove E

NV skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg efter en "seriøs" samtale med min store pige på næsten 5år, blevet super nysgerrig på hvad andre børn drømme om at blive, når de bliver voksne. 

Min store pige har nu igennem 5 måneder holdt på, at når HUN bliver voksen, vil hun være æblepige.  (En der laver ALT med æbler, kager, saft, Chips osv.) det er hendes store drøm. Hi hi. 

Hun vil flyve et sted hen som er hendes og tage far og mor med så vi kan hjælpe hende med de hun ikke kan. Synes simpelhen det så fed en ide hun har sig. 

Hvad med jeres unger ? Hvad har de af ideer omkring erhverv når de bliver store. ???  Tror der vil komme mange sjove og anderledes bud på jobmuligheder. 

Æbler er også godt  Her hjemme har Elias på 4.5 gerne vil være; Bondemand, arbejdesmand, lokomotivfører og madmand (kok

Men her for 2 uger siden sagde han " mor jeg vil ikke være arbejdsmand, bondemand eller noget af det andet, jeg vil være pigegarde " (i gamle dage hed det i skive pigegarde så det er blevet en vanesag for så at kalde det det, selvom i dag hedder den  Skive garden og er for begge køn (

Anmeld Citér

2. januar 2016

Benjamins'mor

NV skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg efter en "seriøs" samtale med min store pige på næsten 5år, blevet super nysgerrig på hvad andre børn drømme om at blive, når de bliver voksne. 

Min store pige har nu igennem 5 måneder holdt på, at når HUN bliver voksen, vil hun være æblepige.  (En der laver ALT med æbler, kager, saft, Chips osv.) det er hendes store drøm. Hi hi. 

Hun vil flyve et sted hen som er hendes og tage far og mor med så vi kan hjælpe hende med de hun ikke kan. Synes simpelhen det så fed en ide hun har sig. 

Hvad med jeres unger ? Hvad har de af ideer omkring erhverv når de bliver store. ???  Tror der vil komme mange sjove og anderledes bud på jobmuligheder. 

Min søn, der bliver 5 i morgen, har mange drømme. Han vil være ALT. 

Han skal være racerkører, politimand, brandmand, buschauffør, fodboldspiller mv, og så skal han have 10 biler og en stor gård. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter på snart 12 vil være dyrlæge. Hun vil ikke have mand og børn men 2 hunde. Ved ikke helt hvad jeg synes om det. Men min søn på 5 vil være en superhelt. Helst en rød Hulk! 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mettefpigen

Hahaha, min søn på 4 har en plan for både ham, mig og min mor

Han skal være brandmand, jeg skal være Postmand Per, men skal dele post ud i hans brandbil og min mor skal lave en masse dejlige madpakker og dele ud 

Anmeld Citér

2. januar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter på 6 vil være skolelærer og naturlærer (hun går i en naturskole, hvor de netop har sådanne lærere). 

Min søn på 3 vil være paleontologist og vil giftes med sin søster! Ja, jeg prøver ihærdigt at forklare, at det kan han ikke, men han er ret ligeglad haha. I det mindste vil min datter ikke giftes med ham ��

Anmeld Citér

2. januar 2016

Loa

NV skriver:

Det slet ikke vigtigt. Synes bare det sjovt med de ideer børn kan have nogle gange. 

Fedt hun har styr på navnene, det jo helt vildt  hi hi. (Det skal vel heller ikke være alle der bliver karriere mennesker )

Tror bare isabella absolut ikke synes det er vigtigt, lige nu i hvert fald... Men jeg håber da hun får interesse i et eller andet arbejde på et tidspunkt

og mon ikke hun også får andre tanker på et tidspunkt mht til seks børn

Anmeld Citér

2. januar 2016

Loa

2babygirls skriver:

Hahaha, Madeleine vil også bare være mor, flytte ned til hendes kæreste og sammen skal de have to drenge og en pige 

Vi har opdraget nogle rigtig hjemmegående husmødre

Anmeld Citér

2. januar 2016

Troldemommi

NV skriver:

Johanne på 4 år vi være Ninja, jeg ved ikke helt hvad det dækker over, men en der er god til gymnastik ting 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Tystys14

PT skriver:

Min datter på 6 vil være skolelærer og naturlærer (hun går i en naturskole, hvor de netop har sådanne lærere). 

Min søn på 3 vil være paleontologist og vil giftes med sin søster! Ja, jeg prøver ihærdigt at forklare, at det kan han ikke, men han er ret ligeglad haha. I det mindste vil min datter ikke giftes med ham ��

Nåhhh det sødt så længe de små 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.