Børn og deres drøm :) (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
19 svar
22 synes godt om
2. januar 2016

Tystys14

Ja som overskriften siger, er jeg efter en "seriøs" samtale med min store pige på næsten 5år, blevet super nysgerrig på hvad andre børn drømme om at blive, når de bliver voksne. 

Min store pige har nu igennem 5 måneder holdt på, at når HUN bliver voksen, vil hun være æblepige.  (En der laver ALT med æbler, kager, saft, Chips osv.) det er hendes store drøm. Hi hi. 

Hun vil flyve et sted hen som er hendes og tage far og mor med så vi kan hjælpe hende med de hun ikke kan. Synes simpelhen det så fed en ide hun har sig. 

Hvad med jeres unger ? Hvad har de af ideer omkring erhverv når de bliver store. ???  Tror der vil komme mange sjove og anderledes bud på jobmuligheder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

ESV

NV skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg efter en "seriøs" samtale med min store pige på næsten 5år, blevet super nysgerrig på hvad andre børn drømme om at blive, når de bliver voksne. 

Min store pige har nu igennem 5 måneder holdt på, at når HUN bliver voksen, vil hun være æblepige.  (En der laver ALT med æbler, kager, saft, Chips osv.) det er hendes store drøm. Hi hi. 

Hun vil flyve et sted hen som er hendes og tage far og mor med så vi kan hjælpe hende med de hun ikke kan. Synes simpelhen det så fed en ide hun har sig. 

Hvad med jeres unger ? Hvad har de af ideer omkring erhverv når de bliver store. ???  Tror der vil komme mange sjove og anderledes bud på jobmuligheder. 

Min datter på 6 vil gerne eje en isbutik for som hun siger så kan jeg gøre folk glade med is for man bliver i godt humør af at spise is 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Tystys14

ESV skriver:

Min datter på 6 vil gerne eje en isbutik for som hun siger så kan jeg gøre folk glade med is for man bliver i godt humør af at spise is 

Det da også en super god ide.  Hvem bliver ikke glad af is. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

sne190810

Min datter på 5 1/2 år, vil pt gerne være hundedesigner..... Jeg får et forskelligt svar hver gang jeg spørger, hvad det præcist er   Men tror hun tænker sådan en som laver tøj til hunde, hundefrisør, avler hunde og sådan, i en og samme person. 

Ja, hun er MEGET glad for hunde 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Tystys14

sne190810 skriver:

Min datter på 5 1/2 år, vil pt gerne være hundedesigner..... Jeg får et forskelligt svar hver gang jeg spørger, hvad det præcist er   Men tror hun tænker sådan en som laver tøj til hunde, hundefrisør, avler hunde og sådan, i en og samme person. 

Ja, hun er MEGET glad for hunde 

Nåhhh  det da også et drømmejob at arbejde med hunde.  Kan godt forstå hende hi hi. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Loa

Isabella på 5,5 ved ikke hvad hun vil arbejde med.... (Er det vigtigt?

Men hun ved hun gerne vil have seks børn og hun har styr på deres navne....

Hmm.... Det var så ikke en karriere kvinde vi fik opdraget åbenbart

Anmeld Citér

2. januar 2016

2babygirls

Loa skriver:

Hahaha, Madeleine vil også bare være mor, flytte ned til hendes kæreste og sammen skal de have to drenge og en pige 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Tystys14

Loa skriver:

Det slet ikke vigtigt. Synes bare det sjovt med de ideer børn kan have nogle gange. 

Fedt hun har styr på navnene, det jo helt vildt  hi hi. (Det skal vel heller ikke være alle der bliver karriere mennesker )

Anmeld Citér

2. januar 2016

Bebsen

Min dreng på 5 vil gerne være bondemand, have en gård med køer og grise. Høns, ænder og gæs. Og så vil han gerne arbejde sammen med sin far og bygge huse, han er tømrer, og jeg skal bo sammen med ham aaaaltid 

Anmeld Citér

2. januar 2016

helle85

NV skriver:

min dreng har siden han var 4 ville være buschauffør, nu er han 9 og vil stadig gerne være det 

min datter på 8 ændre hele tiden mening, nogen af de ting hun har ville være maler, landmand, dyrlæge.

men hun har en ide om at nå hun få børn så skal jeg passe dem fordi hun skal arbejde, for som hun siger de kan jo ikke komme i vuggestue/dagpleje nå de lige er født, og hun skal jo arbejde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.