Jeg bor hjemme i øjeblikket og har gjort det 8 mdr og har gjort det før også i perioder. min mor og hendes mand har været sammen 8 år så nej det kommer ikke som en overraskelse for ham (Det er mest ham der kommentere fordi han selv spiser alt)
Ja jeg spiser nok mere med øjnene i stedet for bare at spise alt.
Jeg syntes ikke jeg er uhøflig hvis jeg er ude, jeg går bare pænt uden om det jeg ikke bryder mig om, og sidder ikke og siger, det kan jeg ikke lide.
Det er så tabu agtigt at have specielle madvaner syntes jeg 
Men det jo ikke fordi jeg kun spiser få ting, jo i følge nogen gør jeg nok. men det passer ikke. for hvis jeg selv lavede mad fik jeg meget forskelligt.
men f.eks iceberg eller andet salat blade agtige noget bryder jeg mig ikke om. og det ser mange jo som mærkeligt. men det gør jeg ikke da jeg bare blander min egen salat med de ting jeg bryder mig om.
Så sent som i går til nytårsaften fik vi roastbeef men da det er oksekød bryder jeg mig ikke om det og det ved min mor og hun er så sød at tage en svinefilet op (til min lillebror og mig) fordi hun ved det. uden kommentarer. men alligevel skal man lige høre for det er besværligt med special mad. der kunne jeg så heller ikke lade være at sige det kunne jo også være det de 3 andre skulle have der var specielt. men igen i dag da min mor spørger hvad jeg vil have til resterne og jeg siger hvad der er som ikke er besværligt får man igen den med at det er vel lige så besværligt som det var i går.
Jeg bliver bare så ked af folk ikke bare kan acceptere at ikke alle er altædende .
Og som en siger at det skal være så mange virkelig ikke kan få det ned og sådan har jeg det altsår. jeg får brækfornemmelser af tingene pga konsistensen. og jeg gider altsår ikke sidde og føle jeg kal brække mig af maden. så hellere gå uden om det når jeg ved det.
Anmeld
Citér