Andre med kedelig nytår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2015

Mami

Sidder hjemme med manden og Søn vi har spist lækkert mad, nu er han lige ved at lave dessert og jeg sidder og stener baby 

ikke voldsomt spændene, men hyggeligt alligevel, kan da godt forstå du er skuffet, det er da også kedeligt.. 

Måske de vil med ud og gå en tur? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

ung-mor-2014

Sedigfor skriver:

Kan se jeg er virkelig heldig, min datter på otte mdr, snork sover fra det

Du kan tro jeg er misundelig! Vores er et år og 14 dage, men hun har aldrig sovet igennem og her den sidste tid bliver hun så ked af det hvis jeg ikke putter og sover med hende hver nat xD

Anmeld Citér

31. december 2015

SandraXOXO

Øv det lyder da os kedeligt. I burde ha taget noget pynt og et spil med  man behøver jo ikke kede sig bare fordi man har børn/er gravid. Her er der pænt gang i den, ungerne danser til medina, fyrer konfetti af og vi voksne hepper på dem. 

Anmeld Citér

31. december 2015

EnGodMor

Nu er det kun for sjov jeg  skriver det her

Din kæreste og svigerfar spiller computer, og de to andre ser på. 

Og du sider på nettet, så du er jo ligeså kedelig som de andre

Hvorfor bryder du ikke igennem og siger i må lave lidt nytårs løjer /stemning. 

Vær den der ligesom fører an. 

Du keder dig, du vil have nytåret lidt mere stemningsfyldt, så op og hop, Gør noget

Rigtig dejligt nytår til dig og tillykke med graviditeten.

Anmeld Citér

31. december 2015

Sedigfor

ung-mor-2014 skriver:

Du kan tro jeg er misundelig! Vores er et år og 14 dage, men hun har aldrig sovet igennem og her den sidste tid bliver hun så ked af det hvis jeg ikke putter og sover med hende hver nat xD

Tager hende gerne , synes det er en smule kedeligt når hun bare sover fra det hele, hun vil heller aldrig putte mere :/.

Anmeld Citér

31. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Sidder hjemme ved svigerforældrene.. Min datter sover, og vi vil egentlig alle sammen bare sove  

Anmeld Citér

31. december 2015

ung-mor-2014

Sedigfor skriver:

Tager hende gerne , synes det er en smule kedeligt når hun bare sover fra det hele, hun vil heller aldrig putte mere :/.

Haha ej det også skønt hun vil putte, undtagen de dage man selv skal sove klokken otte for ellers nægter hun sove

Anmeld Citér

31. december 2015

Jupiter

For mig er nytår ikke noget specielt - det er bare en dag/aften som alle andre.

Datoen ændrer sig hver dag, og bare fordi tradition siger at vi skal feste, så bliver idag eller i morgen ikke til noget vigtigere end andre dage.

Jeg synes det er fint at der festes - der er mange anledninger til at feste i løbet af et år, og nytår er bare en af dem. Den er slet ikke vigtig for mig/os.

Herhjemme har vi puttet den lille kl. 20, og nu slapper vi af ved hver vores computer. Tv'et kører, maden var gennemsnitlig (kunne sagtens have været en almindelig dag) og vi har egentlig bare en aftale om at smutte ud i haven med et glas ved midnat, og så ind i seng bagefter. Nothing great.

Jeg vil dog ikke udelukke at vi kan gøre lidt mere ud af det når ungerne bliver større og giver udtryk for at det interesserer dem. Min egen (kedelige) tilgang til nytår behøver ikke dominere mine børn 

Men jeg bliver aldrig en af dem som ikke kan få det stort og vildt og flot nok.

Anmeld Citér

31. december 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
ung-mor-2014 skriver:

Lyder som om min nytårsaften ligner din. Har nu puttet sønnike på næsten 13 mdr tre gange og forsøgt at liste ud til de voksne (min mand og forældre), men han er vågnet hver gang og falder ikke til ro med mindre jeg ligger ved siden af 

Anmeld Citér

31. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Gab jordens kedeligste nytår nogensinde i mit  liv, jeg er gravid så mig og kæresten blev enige om skulle være en stille og rolig nytår, så vi er taget hjem til hans far og kone og han søster, men hvor er det bare kedeligt, der er ikke gjort noget ud af maden, der er ikke engang noget som helst form for nytårstemning, eller noget  der var ikke engang en dessert... Føler mig virkelig som et skuffet lille barn lige nu... Sidder bare i sofaen selv min kæreste og hans fsr sidder og spiller computer, og de andre sidder og kigger på. Og sidder bliver mere og mere indebrændt tror virkelig mine hormoner er på det højeste lige nu , i det mindste har jeg min hund ved mig , er altid gået meget op i nytår med min familie/venner og lavet lækkert mad, og god stemning og bord bomber på bordet osv, føler mig virkelig så utaknemlig lige nu! 

Nogen andre der bare sidder selv i aften? 

Det var meningen at vi kun skulle have siddet mig, min kæreste, svigermor og to børn... det skulle være så simpelt fordi min svigermor skal møde kl 7 i morgen tidlig - vi havde dog planlagt at skulle have plankelaks til hovedret og italiensk is til dessert...

Vi fandt dog ud af at min kærestes mormor og farmor begge to skulle sidde alene (og have laks) så vi lavede et spontant sammenskudsgilde... De kørte hjem 21:30 og så har det bare været som en almindelig aften...

Vi skal dog ud om lidt... knægtens ønske... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.