Andre med kedelig nytår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
20 svar
11 synes godt om
31. december 2015

Anonym trådstarter

Gab jordens kedeligste nytår nogensinde i mit  liv, jeg er gravid så mig og kæresten blev enige om skulle være en stille og rolig nytår, så vi er taget hjem til hans far og kone og han søster, men hvor er det bare kedeligt, der er ikke gjort noget ud af maden, der er ikke engang noget som helst form for nytårstemning, eller noget  der var ikke engang en dessert... Føler mig virkelig som et skuffet lille barn lige nu... Sidder bare i sofaen selv min kæreste og hans fsr sidder og spiller computer, og de andre sidder og kigger på. Og sidder bliver mere og mere indebrændt tror virkelig mine hormoner er på det højeste lige nu , i det mindste har jeg min hund ved mig , er altid gået meget op i nytår med min familie/venner og lavet lækkert mad, og god stemning og bord bomber på bordet osv, føler mig virkelig så utaknemlig lige nu! 

Nogen andre der bare sidder selv i aften? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

Sedigfor

Her er der kun min mor og jeg og self min datter men hun snork sover, heldigvis (:

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Her er der kun min mor og jeg og self min datter men hun snork sover, heldigvis (:

Okay det er mærkeligt for mig og sidde her og ikke lave noget nytårs aften 

Anmeld Citér

31. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Okay det er mærkeligt for mig og sidde her og ikke lave noget nytårs aften 

Tja, sådan bliver det vel os de mange andre år når du har født (: 

Anmeld Citér

31. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

her hjemme er vi også kun manden og jeg samt vores 3 børn. Den yngste sover. De to andre kigger lidt ud af vinduet. Ingen af dem tør at være ude. Og så ser vi lilje 3.

falder de i søvn før 24 så sover vi andre også da manden skal på job i morgen

Anmeld Citér

31. december 2015

ung-mor-2014

Vores andet nytår med datteren ^^ vi gør faktisk ikke noget ud af det, vi prøver bare få vores pige til at sove sig fra fyrværkeri

vi så heldige vi bor på 1 sal, så vi kan se over hustagene, så der er meget at se for os, dog ville jeg gerne have haft gardin oppe i værelset men vi flyttede ind i den tid hvor der typisk var mørkt når den lille sov så det tog vi os ikke af, før nu xD

men nej her det stille og roligt men af flere årsager ^^

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Tja, sådan bliver det vel os de mange andre år når du har født (: 

Har jeg det også fint nok med men lige nu er jeg bare efterladt lidt for mig selv...

Anmeld Citér

31. december 2015

Fremad

Sidste år var jeg KÆMPE, høj gravid og møg syg.. 

I år er min datter ved sin far, kæresten tog på job i morges kl 6 og kommer først hjem igen engang i næste uge, mindste manden på knap et år har haft tynd mave, og ikke lavet andet end at S.... igennem sit tøj hele dagen... nu sover han endelig... 

Jeg har spist rester, og hygget med mindste manden og sidder nu og zapper tv med et glas vin... jeg må erkende at jeg egentlig nyder stilheden og roen herhjemme... og har sagt nej tak til samtlige invitationer....

Selvom jeg ikke går meget op i nytår, sørger jeg altid for at der er lidt lækkert mad for alle, og pyntet.. mest pga ungerne.....og så er det bare hyggeligt at gå og ordne...

Anmeld Citér

31. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Har jeg det også fint nok med men lige nu er jeg bare efterladt lidt for mig selv...

Spørg om de ik vil med ud og gå en tur eller andet, gør noget så du ik bare sidder der og bliver indebrændt.

Anmeld Citér

31. december 2015

Sedigfor

ung-mor-2014 skriver:

Vores andet nytår med datteren ^^ vi gør faktisk ikke noget ud af det, vi prøver bare få vores pige til at sove sig fra fyrværkeri

vi så heldige vi bor på 1 sal, så vi kan se over hustagene, så der er meget at se for os, dog ville jeg gerne have haft gardin oppe i værelset men vi flyttede ind i den tid hvor der typisk var mørkt når den lille sov så det tog vi os ikke af, før nu xD

men nej her det stille og roligt men af flere årsager ^^

Kan se jeg er virkelig heldig, min datter på otte mdr, snork sover fra det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.