18kg hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2015

Monski

Looni skriver:

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, men hvor gamle var jeres børn da de vejede 18kg og dermed skulle op i den største autostol? 

Min søn på 6 år vejer 18, men lillebror på næsten 2 år vejer 16  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

JH12

Looni skriver:

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, men hvor gamle var jeres børn da de vejede 18kg og dermed skulle op i den største autostol? 

Min datter på 3,5år vejer 19 kg. Hun rundet de 18 kg, da hun var 3 år

Anmeld Citér

29. december 2015

(august)

Vores to ældste har rundet 18kg omkring de 3,5 år. Deres lillesøster der imod en et lille nips. Hun er knap 2 og vejer kun lige 10kg. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Tøs85

MariaE skriver:

Min datter på snart 7 vejer nu 19 kg..

Min pige på 3,5 vejer kun 12, så der går nok.2-3 år før hun rammer de 18

Hvilken autostol har din datter på 3,5 år? Min søn på 3 vejer 12 kg men er for høj til hans autostol, så skal finde en anden til ham.. Synes det er svært når han ikke vejer mere..

Anmeld Citér

29. december 2015

Muffinmus

Hun har en 9-36 fra storkenmuhle , og bruger stadig babyselen.  lånt dette billede, men sådan ser den ud og så bare med selerne på.  DE kan tages af, som på billedet og der kan bruges voksensele

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. december 2015

lillelille

min søn bliver snart 4,5 år og vejer nu 18 kg

Anmeld Citér

30. december 2015

ekebiv

Looni skriver:

Tak for svar, jeg er godt klar over at det er individuelt hvornår man vejer 18kilo. Men man kan jo sagtens få et indtryk  af om det fx er omkring 3- eller 6årsalderen at de fleste børn vejer deromkring 

jeg er godt klar over at stolen hedder 15-36kilo, det gør vores også. Men de anbefaler at man sidder i den nummeret mindre (9-18kilo) så længe som muligt, og dvs. Omkring de 18kilo. 

Bliver der ikke problemer med at deres hoveder ikke er beskyttet ordentligt hvis de skal sidde deri til 18 kg? tænker de vokser op over siderne?

ved dog godt at de minimum skal veje 15 før 3punkt selen bliver aktiveret. 

Anmeld Citér

31. december 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Tøs85 skriver:

Hvilken autostol har din datter på 3,5 år? Min søn på 3 vejer 12 kg men er for høj til hans autostol, så skal finde en anden til ham.. Synes det er svært når han ikke vejer mere..

kan du ikke indstille stolens ryglæn i højden...

Anmeld Citér

31. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

2,5år.

Men jeg ser nu først og fremmest på hvordan stolen passer mit barn. Her kunne han godt sidde med 5punkts selen lidt endnu selvom han var tung nok til at skifte. Vi skiftede omkring hans 3års fødselsdag. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Tøs85

Mulllesmor skriver:

kan du ikke indstille stolens ryglæn i højden...

Nej kan desværre ikke stille den højere op.. Underligt nok, for det er ellers en god stol..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.