18kg hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. december 2015

Looni

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, men hvor gamle var jeres børn da de vejede 18kg og dermed skulle op i den største autostol? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Kay

Looni skriver:

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, men hvor gamle var jeres børn da de vejede 18kg og dermed skulle op i den største autostol? 

Min på 3 vejer stadig kun 15 kg men ved der er 3 årige der vejer 18 

Anmeld Citér

29. december 2015

MorTil3+

Vores datter vejer 17 kg nu og hun bliver 4 om 2 mdr, så vil gætte på hun vejer 18 kg omkring de 4 år.

Anmeld Citér

29. december 2015

quindelist

Min pige er 4 år og 4 mdr og vejer 18 kg. Det har hun gjort i nogle måneder

Anmeld Citér

29. december 2015

2babygirls

Looni skriver:

Min datter på 5år vejer 18kg,  dog hedder hendes stol  15-36kg

Anmeld Citér

29. december 2015

Benjamins'mor

Det er meget individuelt. 

Min søn bliver 5 år på søndag og han vejer "kun" 16 kg. 

Han har dog en autostol der hedder 15-36 kg.

Anmeld Citér

29. december 2015

Looni

Tak for svar, jeg er godt klar over at det er individuelt hvornår man vejer 18kilo. Men man kan jo sagtens få et indtryk  af om det fx er omkring 3- eller 6årsalderen at de fleste børn vejer deromkring 

jeg er godt klar over at stolen hedder 15-36kilo, det gør vores også. Men de anbefaler at man sidder i den nummeret mindre (9-18kilo) så længe som muligt, og dvs. Omkring de 18kilo. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Benjamins'mor

Looni skriver:

Tak for svar, jeg er godt klar over at det er individuelt hvornår man vejer 18kilo. Men man kan jo sagtens få et indtryk  af om det fx er omkring 3- eller 6årsalderen at de fleste børn vejer deromkring 

jeg er godt klar over at stolen hedder 15-36kilo, det gør vores også. Men de anbefaler at man sidder i den nummeret mindre (9-18kilo) så længe som muligt, og dvs. Omkring de 18kilo. 

Vores tidligere hedder 9-13 kg, derfor er vi skiftet op i den anden.

Anmeld Citér

29. december 2015

sne190810

Min datter på 5 1/2 vejer 18 kg.

Anmeld Citér

29. december 2015

Muffinmus

Min datter på snart 7 vejer nu 19 kg..

Min pige på 3,5 vejer kun 12, så der går nok.2-3 år før hun rammer de 18

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.