Anonym skriver:
Vi er i f.behandling og i slut november havde vi et IVF forsøg med negativ udgang. Vi besluttede at holde en pause over jul og nytår. Jeg har drukket vin. Røget smøger. I dag gør musklerne over bryster ondt og jeg forsøger at finde en grund. Kigger i kalenderen. Min mens skulle nogenlunde været kommet i torsdags. Hm
jeg tager en test. På aftenurin. Urinen stod i et stykke tid bagefter og i træk(åbent vindue) - manden sagde jeg skulle tage en ny. Den var svagere. Men har falkeblik og kan godt fange den og i negativ lyser den op.
Jeg har seriøst givet den gas i denne måned. Og mon det kan være noget fra første IVF forsøg selvom jeg blødte?
Altså jeg sidder her uden linser på og jeg kan godt se den
og nej jeg tror ikke det kan være fra sidste forsøg da jeg ikke går ud fra at du blev gravid ved det forsøg!?
Jeg havde 30 december 2013 en sa (7-8+?) og 1 februar 2014 stod jeg med en positiv test da vi skulle til fest ringede jeg for en sikkerhedsskyld 1813 for at høre om det kunne være "gammel hcg" og det afviste lægen blankt at det kunne være... så jeg drak intet til festen og i oktober 2014 fødte jeg en lille pige
prøv at teste med morgen urin og ring til klinikken og forhør dig de tilbyder dig nok en blodprøve
Anmeld
Citér