Jeg har 2 børn. 
Dengang jeg oprettede mig som bruger herinde, var da min mand og jeg var så tæt på PB, at vi havde bestemt os for hvornår jeg skulle stoppe med P-piller... så altså med planer for PB inden for rimelig kort tid.
Selvfølgelig må man da deltage herinde selvom man ikke selv har børn, eller er tæt på at have det.
Er ret sikker på at der også er en bruger herinde, uden egne børn, som er au pair (og nu har jeg svaret uden at læse tråden, så måske hun selv har svaret). Og det giver da fin mening at hun er her selvom hun ikke selv har børn. Som pædagog giver det da også fin mening.
Der er også brugere herinde med voksne børn - men evt. med små børnebørn.
Der er vel ikke regler for om man skal have småbørn/forsøge på at få for at må være her.
Det kan også være man bare kan lide at være her og bruger debatten til at debattere alt muligt andet end børn (hvilket jo også er muligt).
Så i mine øjne er du selvfølgelig ganske velkommen herinde selvom du ikke har børn eller planer om det lige nu. 
Mon ikke det også bare er fordi folk undres over det og ikke så meget "så har du ikke noget at gøre her"? 
Anmeld
Citér