Mor11 skriver:
havde barn da jeg blev medlem, og har været skruk og gravid igen siden
spørgsmålet om hvad folk laver herinde er vel passende i nogen sammenhænge. Fx hvis man spørger om noget der absolut intert har med børn, familieliv eller andet at gøre og virker til at forvente kompetente svar
fx har vi haft en genganger omkring Pæd. Uddannelsen, og det er da fint at spørge til råds herinde, men man kan da undre sig over at man ikke søger ind i et pædagogforum hvor folk rent faktisk kan svare på spørgsmål om pensum eller lign
Men så længe at retningslinjerne for forummet bliver overholdt, er der vel plads til alle. Håber at de fleste ved at man ikke nødvendigvis kan forvente kompetente svar herinde, men at disse blot er vejledende.
Jeg husker vedkommende du omtaler, og ja nogle af hendes spørgsmål kunne man måske undre sig over. Men hvad hun brugte baby.dk til udover at spørge ind til studiet kender jeg ikke noget til.
Jeg synes bare det er lidt trist at de gange jeg har set dette spørgsmål optræde, har været i debatter der er oprettet af brugere med børn, hvor brugere uden har haft kommenteret og virket stødt over at der er brugere der hverken har eller planlægger børn herinde, på trods af de rent faktisk har haft noget et bidrage med.
Her er også brugere med børn der søger forslag til hundenavne, valg af bilmærke, råd til hudpleje mm. Som ikke har noget med børn eller familieliv at gøre.
Anmeld
Citér