Sminke taske til piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

GrønStjerne

Min 7 årlige får neglelak på ind i mellem. Ikke noget af alt det andet. 

Det der børnesminke er for mig noget med en masse møgstoffer i, så jeg ville vente. Prøver at trække den så længe jeg kan med min ældste.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

mortilpige

Klumpe-dumpe skriver:

Jamen du har jo lige selv svaret på, DU som hendes mor synes det er alt fortidligt, ergo er det alt for tidligt. Så pak du det væk igen. 

Har også i dag besluttet mig for, at jeg bytter den til noget andet 

Var nok også bare interesseret i, om jeg var håbløst gammeldags på den område. Nok grundet, at jeg selv først fik lov til at gå med makeup da jeg var 14 eller 15..

Om det var meget normalt, at små piger fik det så tidligt nu.

Anmeld Citér

28. december 2015

Klumpe-dumpe

mortilpige skriver:

Har også i dag besluttet mig for, at jeg bytter den til noget andet 

Var nok også bare interesseret i, om jeg var håbløst gammeldags på den område. Nok grundet, at jeg selv først fik lov til at gå med makeup da jeg var 14 eller 15..

Om det var meget normalt, at små piger fik det så tidligt nu.

nej du er ikke håbløs gammeldags, du er "bare" en god og fornuftig mor i min optik. 

Anmeld Citér

28. december 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Nu synes jeg der er en verden til forskel på at gå med makeup og sminke sig, mens man leger klæd ud leg.

min datter på fem har fået en øjeskygge jeg ikke brugte længere og en læbestift, begge dele gode mærker fordi jeg netop ikke ville have hun fik noget skrammel, man ikke ved hvad der er i.

de ligger sammen med hendes klæd ud tøj, og hun bruger det max en gang om måneden. Faktisk synes hun læbestift er ulækkert. Og hun har det aldrig på ud af huset.

hvis hun ville have det på hver dag og i børnehave ville der straks blive sagt stop. Neglelak får hun på indimellem også i børnehave, men det er lidt noget andre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.