Sminke taske til piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2015

mortilpige

Hvornår ville i lade jeres piger få sådan nogle sminketasker man kan købe?

Grunden til at jeg spørger er, at min datter har fået en i julegave, så ville bare høre om det var mig der var sart og gammeldags.

Men hun er kun 3.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

Anonym

Jeg ved ikke hvornår - men kan fortælle dig at min 7-årige ikke har fået lov endnu

Anmeld Citér

27. december 2015

SandraXOXO

Mine tøser på 3 og 7 leger indimellem med en lille legekuffert med sminke i. Det har de meget sjov med, sminker hinanden og deres bror på 5. Men de må ikke ha den på værelset og ta sminke på ud  

Anmeld Citér

27. december 2015

Klumpe-dumpe

mortilpige skriver:

Hvornår ville i lade jeres piger få sådan nogle sminketasker man kan købe?

Grunden til at jeg spørger er, at min datter har fået en i julegave, så ville bare høre om det var mig der var sart og gammeldags.

Men hun er kun 3.

Hvilke slags sminke taske er der tale om? 

Jeg synes 3-År er lige tidlig nok. 

Min datter på knap 7 år, må ikke bruge "lege/børne" sminke. Men har fået en læbestift og neglelak, alt andet er ikke tilgængeligt. Hvis hun gerne vil have på, er det mit hun får på. 

Anmeld Citér

27. december 2015

mortilpige

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvornår - men kan fortælle dig at min 7-årige ikke har fået lov endnu

Åh, det var dejligt at høre. Så er det ikke kun mig der er sart. Blev godt nok også lidt mere end overrasket, da hun åbnede pakken 

Anmeld Citér

27. december 2015

mortilpige

Klumpe-dumpe skriver:

Hvilke slags sminke taske er der tale om? 

Jeg synes 3-År er lige tidlig nok. 

Min datter på knap 7 år, må ikke bruge "lege/børne" sminke. Men har fået en læbestift og neglelak, alt andet er ikke tilgængeligt. Hvis hun gerne vil have på, er det mit hun får på. 

En der indeholder alt fra læbeblyant til lippglose.

En gang imellem for hun lidt neglelak på, men syntes det andet er alt for tidligt.

Anmeld Citér

27. december 2015

MorTil3+

Vores datter på snart 4 fik også sminke i julegave og en sminke/frisør dukke. Hun har for noget tid siden fået noget af min makeup som jeg ikke brugte længere. Og hun sminker sine dukker men har egentlig aldrig sminket sig selv. De 4-5 gange det sidste års tid hun har haft lidt øjenskygge på har hun været og spørge mig om jeg ville gi hende det på. Så jeg har egentlig ikke noget problem med det da det fungerer udemærket som det gør. Men hvis hun sminkede sig selv hele tiden var det nok blevet taget fra hende.

Anmeld Citér

27. december 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

3 ÅR 

EJ SORRY det SEMPELTHEN alt for tidlig synes jeg. Min datter er 16 måneder. Men hun få sku ikk lov til at røre sminke før tidligst som 14 årig

Anmeld Citér

28. december 2015

sne190810

Min datter fik også sådan en kuffert til sidste jul, og der var hun 4 år. 

Den gemte jeg også væk, tømte den for sminke osv. Og gav hende selve kufferten til at lege med. Har så gent sminken i en alm frysepose oppe i et skab, og det bliver taget frem hvis pigerne herhjemme klæder sig ud som fine damer og skal have lidt læbestift/kinderødt/øjenskygge på for sjov. 

Men det er under mit opsyn, og som regel også mig som sminker dem, da jeg ellers syntes det tager overhånd :-p 

Anmeld Citér

28. december 2015

Klumpe-dumpe

mortilpige skriver:

En der indeholder alt fra læbeblyant til lippglose.

En gang imellem for hun lidt neglelak på, men syntes det andet er alt for tidligt.

Jamen du har jo lige selv svaret på, DU som hendes mor synes det er alt fortidligt, ergo er det alt for tidligt. Så pak du det væk igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.