Der er sgu ikke noget mere kompliceret end familie. ..
Min far har jeg ikke kontakt til og har ikke set ham siden 2004, han har boet i udlandet siden 1981 og jeg har ikke haft meget kontakt til ham igennem årene. Besøgte ham i 2004 egentlig mest for at lukke det kapitel. .. brugte mange år på savnet og det svigt han gav. Da jeg besøgte ham i 2004 havde jeg ikke set ham i 18 år. Jeg ser ham aldrig igen og er fuldstændig afklaret omkring det.
Har en lillebror som jeg heller ikke har kontakt til ... egentlig pga. Den kone han har valgt sig. Jeg var meget tolerant i mange pga. Min bror men hans kone blev ved at gå langt over grænser for hvad jeg kunne acceptere og måtte tage et valg som jeg næsten var klar over ville koste mig kontakt med min bror, hvilket det gjorde. Desværre. ..
Mit forhold til min mor er kompliceret men hun er ved at være gammel og jeg gider ikke spilde tiden på kampe mere. Vi har et godt tæt forhold nu... mine børn har altid haft et meget tæt forhold til min mor også i perioder hvor jeg ikke talte med hende.
Mine bedsteforældre er døde desværre...
Så jeg har totalt fucked up familie forhold ... men sådan et det bare. Vi er en meget lille familie så det er vigtigt for mig nu at vi holder sammen da tiden pludselig render ud.
Anmeld
Citér