Opdate på ingen udvikling i test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2015

Micki

ekebiv skriver:

Jeg havde en ma for et par år siden og jeg kunne stadig teste positivt over en måned senere. Jeg var selvfølgelig længere henne og havde dermed et højere niveau men det forsvinder ikke fra den ene dag til den anden.

Tak for svar. 

Jeg havde en MA for 3 år siden. 

Der testede jeg bragende positivt i 2 måneder efter. Lægen ville ikke høre på mig, før at jeg fik en styrtblødning på mit arbejde. Mistede over en halv liter. 

Det viste sig så at være væv der ikke var kommet ud. 

Fik efterfølgende en udskrabning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

MicksBina

Hej.

Jeg er i uge 10 nu og kan godt forstå du er nervøs! Jeg styrtblødte selv da jeg var i uge 7 og troede også, at det var ovre. Men fik tre dage efter en scanning, som viste hjerteblink! Fik afvide at jeg havde en blodansamling og at den selvfølgelig helst ikke skulle være der men at der sagtens kunne ende lykkeligt alligevel Og siden har der ikke været noget.

Anmeld Citér

27. december 2015

Micki

MicksBina skriver:

Hej.

Jeg er i uge 10 nu og kan godt forstå du er nervøs! Jeg styrtblødte selv da jeg var i uge 7 og troede også, at det var ovre. Men fik tre dage efter en scanning, som viste hjerteblink! Fik afvide at jeg havde en blodansamling og at den selvfølgelig helst ikke skulle være der men at der sagtens kunne ende lykkeligt alligevel Og siden har der ikke været noget.

Tak for din dejlige historie

jeg blødte også omkring uge 5 med mine to andre børn. Dog slet ikke så meget. 

Med dem var mine test også bragende positive. Det er nok det der gør mig meget tvivlende. 

Glæder mig meget til en afklaring i morgen. Hvis der ikke er blink vil jeg meget gerne hurtigt i gang igen. Er 38 år, så har også alderen at tænke på

men har hørt at man ikke får ægløsning så længe der er hcg til stede. 

Anmeld Citér

27. december 2015

Micki

Testede lige med min sidste test. 

Synes ikke der er forskel de sidste 4 dage. Havde jo troet at hcg hurtigere faldt hvis det ikke var så højt og jeg kun var på 4+ da jeg blødte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. december 2015

nielsen80

Micki skriver:

Testede lige med min sidste test. 

Synes ikke der er forskel de sidste 4 dage. Havde jo troet at hcg hurtigere faldt hvis det ikke var så højt og jeg kun var på 4+ da jeg blødte

Jeg synes du skal ringe til din læge i morgen, og bestille en hcg blodprøve til nu, og en to dage senere. Med din forhistorie med svage tests, blødning og tidligere graviditetsvæv, giver det god mening at følge udviklingen over noget tid.

Du kan ikke måle det igennem test, du er nødt til at få taget blodprøver. Har prøvet en test så ud fulstændig som din over tre dage, men hcg i følge blodprøver viste en stigning på over 150. Test er bare ikke en sikker måde at se udvikling af hcg på. 

Held og lykke!

Anmeld Citér

27. december 2015

Micki

nielsen80 skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge i morgen, og bestille en hcg blodprøve til nu, og en to dage senere. Med din forhistorie med svage tests, blødning og tidligere graviditetsvæv, giver det god mening at følge udviklingen over noget tid.

Du kan ikke måle det igennem test, du er nødt til at få taget blodprøver. Har prøvet en test så ud fulstændig som din over tre dage, men hcg i følge blodprøver viste en stigning på over 150. Test er bare ikke en sikker måde at se udvikling af hcg på. 

Held og lykke!

Tusind tak for dit svar. 

Det vil jeg helt klart gøre

Anmeld Citér

28. december 2015

Micki

Micki skriver:

Tusind tak for dit svar. 

Det vil jeg helt klart gøre

Scanning idag viste en tom livmoder. 

Hun kunne ikke se restvæv. 

Fik taget blodprøve og får svar i morgen. Skal kun ha taget en ny blodprøve hvis den første ikke er tilpas lav. 

Nu vil jeg holde et brag af en nytårsaften med min kæreste og så håber jeg på en ægløsning så hurtigt som muligt i 2016

Anmeld Citér

28. december 2015

nielsen80

Micki skriver:

Scanning idag viste en tom livmoder. 

Hun kunne ikke se restvæv. 

Fik taget blodprøve og får svar i morgen. Skal kun ha taget en ny blodprøve hvis den første ikke er tilpas lav. 

Nu vil jeg holde et brag af en nytårsaften med min kæreste og så håber jeg på en ægløsning så hurtigt som muligt i 2016

Håber du får et godt nytår trods alt! Men godt de følger dig nu med blodprøver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.