Opdate på ingen udvikling i test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.433 visninger
17 svar
6 synes godt om
26. december 2015

Micki

Efter at have testet ultratynde streger fra 3+4 til 4+6 begyndte jeg at bløde som en kraftig mens i 2-3 dage. 

Havde faktisk opgivet. 

Jeg forstår bare ikke at jeg stadig har synlige streger her 5+4. 

De er fuldstændig identiske med dem jeg har lavet hele tiden. Hverken mere eller mindre tydelige. 

Jeg søger i den grad erfaringer. Sætter lige et billede ind af de sidste 3 dages test. 

Jeg har en tid til scanning på mandag. 

Har selv en idé om at alt væv ikke er ude. Men håbet er at der er hjerteblink da jeg ingen smerter har haft. Tror dog ikke på det. 

Knus fra micki 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

Lisbeth1985

Det kan desværre godt tyde på en biokemisk graviditet:-( Ring til lægen,så du kan få taget en blodprøve!

Anmeld Citér

26. december 2015

Micki

Det tror jeg måske også.

skal scannes mandag og håber på blodprøve der. 

Kunne godt ske at nogen havde en succeshistorie 

Anmeld Citér

26. december 2015

charthys

Du kan jo have aborteret en tvilling....

Anmeld Citér

26. december 2015

Micki

Det har også strejfet mig, men tænker at testene så ville ha været tydeligere. 

De har været svage uændrede hele tiden. 

Anmeld Citér

26. december 2015

Benjamins'mor

Micki skriver:

Det har også strejfet mig, men tænker at testene så ville ha været tydeligere. 

De har været svage uændrede hele tiden. 

Mine ændrede sig altså heller ikke og med min datter var den mere udtydelig end dine er. Jeg blødte også helt vildt og startede med styrtblødning og det var omkring uge 11 eller måske før.

Anmeld Citér

26. december 2015

Micki

Benjamins'mor skriver:

Mine ændrede sig altså heller ikke og med min datter var den mere udtydelig end dine er. Jeg blødte også helt vildt og startede med styrtblødning og det var omkring uge 11 eller måske før.

Dejligt med en positiv historie. 

Da mine test ikke blev tydeligere (har de altid blevet i mine tidligere graviditeter) var jeg meget skeptisk. 

Efter blødningen forsvandt alt håbet. 

Undrer mig bare at testene ikke er blevet negative når jeg ikke var længere henne og dermed ikke havde så meget hcg i blodet. 

Anmeld Citér

26. december 2015

alenemor42

Det er altså totalt misforstået at du kan bruge graviditets test til at måle om hcg stiger ! Teste reagerer på hcg over et vist antal og det er det! Det er fuldstændig falsk tryghed.

Hvis du stadigvæk får positive test så er det en mulighed at du stadig har hcg i blodet, det tager et par uger før det er ude af blodet efter en evt. Abort.

Anmeld Citér

26. december 2015

Benjamins'mor

Micki skriver:

Da mine test ikke blev tydeligere (har de altid blevet i mine tidligere graviditeter) var jeg meget skeptisk. 

Undrer mig bare at testene ikke er blevet negative når jeg ikke var længere henne og dermed ikke havde så meget hcg i blodet. 

Det skal jeg ikke kunne svare på. 

Testede kun tests med min datter og de var aldrig mere tydelige end dine. 

Anmeld Citér

27. december 2015

ekebiv

Micki skriver:

Jeg havde en ma for et par år siden og jeg kunne stadig teste positivt over en måned senere. Jeg var selvfølgelig længere henne og havde dermed et højere niveau men det forsvinder ikke fra den ene dag til den anden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.