Vores datter på 4 har siden hun var helt lille været grov glad for at gnubbe sig op ad ting, fx bolde, puder, bamser osv. Vi ignorerede det i starten, og har det sidste års tid forsøgt at lære hende at gå for sig selv når trangen kommer. Hun gør det mere og mere, og vi er der hvor vi faktisk finder det ret ekstremt og problematisk fordi:
- det har udviklet sig til regulær onani. Ved ikke om det er normalt, men det er ihvertfald grænseoverskridende for os som forældre
- hun forstår tilsyneladende ikke det med at gå for sig selv, hun overholder det ihvertfald ikke. Hvis jeg opdager hun er igang på sofaen og siger hun skal gå ind på værelset, så siger hun at hun stopper. Men 2 min senere er hun igang igen
- hun humper alt, også folks ben - på samme måde som en hund....
Hun gnubber gerne når hun skal sove, her beder jeg hende dog ofte stoppe, da det tager lang tid og hun jo skal sove (og reglen er at hun ikke skal gøre det når jeg er tilstede). Jeg hører at hun også er igang om natten, vel nærmest halvt i søvne.
min kæreste synes det er sygt og unormalt, jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal tro - jeg ønsker selvfølgelig hun får sig et skønt sexliv en dag, men det behøver nu da ikke starte i en alder af 4 år....
Nogen erfaring med dette?
Anmeld
Citér