Anbefaling af regntøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Tdittmann

Har altid haft ABEKO til mine piger og har aldrig været våde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Herhjemme bruger vi altid regntøjet fra Ticket to Heaven uden fleecefoer. Vores datter bruger det enten med termotøj under, eller blot en lille fleece jakke :-)

Jeg har kun gode erfaringer med deres regntøj, også er det i øvrigt også en god pris, hvor de fleste kan være med

Anmeld

29. november 2009

Balderson

TTH er det jeg har købt til mine drenge og det er super godt..

Så det vil jeg anbefale ;0)

Anmeld

19. maj 2010

Karin66

Jeg har haft stor succes med at købe regntøj til mine drenge online. Jeg kan anbefalde dem her:  http://cbnteknik.dk/regntoej-117/regntoej-til-boern-151/

De forhandler faktisk professionelt udstyr til fiskeri, arbejdsbeklædning osv. Men deres leverandører laver åbenbart også regntøj til børn - det holder mine drenge super tørre mere end jeg kan sige om de meget flotte Molo sæt jeg også har købt.

Også er de faktisk rimeligt billige... blot en anbefaling... i disse forårs regnvejrs tider.

Regntøj til børn

Anmeld

19. maj 2010

Christinahr

Vi har et sæt fra abeko og det vil jeg klart anbefalde

Anmeld

19. maj 2010

<3

lonemus skriver:

Begge mine har et to-delt sæt fra Abeko, de har altså aldrig været våde

Abeko er for gode!

Anmeld

19. maj 2010

Cris

Dette år har vi købt Abeko og sidst der regnede har de leget i en kæmpe vandpyt. Da han kom hjem var han våd omkring støvlerne og lidt i numsen... øv øv... Men før har vi haft Kiba og vi har aldrig oplevet noget. Måske er det bare at være heldig eller uheldig

Anmeld

19. maj 2010

o0sus0o

jeg har til min datter hummel og danefæ... hummel kan ikke anbefales det noget tyndt l....

har haft katvig de sidste par år og synes virkelig det var godt. men synes prisen i år for et hel sæt er vanvittigt. prisen er virkelig stiget i vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.