Anbefaling af regntøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.505 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Mumto3

Min søn skal til at have noget regntøj. I børnehaven sagde de, at uanset hvad man købte, så blev ungerne jo våde alligevel. Er det virkelig rigtigt? Er der ikke nogen der kan anbefale noget regntøj?

Nogen der har erfaring med regndragter? Altså regntøj, der er lavet ud i et ligesom en flyverdragt? Er de gode? -og hvad med fleecefoeret regntøj er det hot or not???

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

saxa

Jeg købte (godt nok et todelt) sæt regntøj fre MeeToo... Min datters dagplejemor var helt overrasket over så godt det var.. Hun var den eneste der ikke var blevet våd, efter de havde været ude at lege i vandpytter.. Men ulempen ved meget regntøj er også at det danner kondens vand indeni idet det ikke kan komme af med kropsvarmen.. Men kan ihvertfald anbefale MeeToo - hvilket også fåes i regndragt.. Det er kvalitet..

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kan anbefale Reima´s, det virker... åndbart og vandtæt samt vindtæt

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Mumto3 skriver:

Min søn skal til at have noget regntøj. I børnehaven sagde de, at uanset hvad man købte, så blev ungerne jo våde alligevel. Er det virkelig rigtigt? Er der ikke nogen der kan anbefale noget regntøj?

Nogen der har erfaring med regndragter? Altså regntøj, der er lavet ud i et ligesom en flyverdragt? Er de gode? -og hvad med fleecefoeret regntøj er det hot or not???

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Nu er jeg selv pædagog i en udflytterbørnehave hvor man oplever lidt af hvert vejrmæssigt
Jeg er mest til to-delte sæt, så barnet får mere fleksibilitet...de kan også bedre komme af med varmen når der kan komme luft til.
Elastikkerne i benene er rigtig godt til at sætte om gummistøvlerne så der ikke kommer (så meget) vand ind.
Regntøj med aftagelig fleecefór kan jeg også anbefale, igen for fleksibilitet.

En god regel er, at det godt kan betale sig at indvestere i et godt ÅNDBART sæt som dit barn kan røre sig i.....men igen nogle gange bliver man forbløffet over hvor våde børn rent faktisk kan blive...selv i småregn

Held og lykke med indkøbet

Knus Dorthe

Anmeld

22. september 2009

millesofie

hej med jer 

her hjemme har vi købt et ret godt sæt (fra tiket to heaven) med god elestik i ærmer og ben, så det lukker ordenligt af 

vi har nemlig en dreng og der er ikke en vandpyt der går hans næse forbi 
det er sket at han er blevet våd i det, men han sidder altså også ned i vandpytterne og jeg vil også sige at det med kondens vandet, det skete tit for os da vi havde en gummieheldragt til ham.

jeg kan varmt anbefale tiket to heavens regntøj, det sæt vi har, har sorte bukser og hvid med sorte blomster jakke, men findes også i stribet jakke.

Held og lykke
Mvh Mille-Sofie

Anmeld

22. september 2009

lonemus

Begge mine har et to-delt sæt fra Abeko, de har altså aldrig været våde

Anmeld

22. september 2009

Lise

Vi har et skønt sæt fra Didrikson til Simon - synes det er rigtig lækkert

Anmeld

29. september 2009

Sebastians Mor

ticket

Anmeld

29. september 2009

Bastian

Vi har aldrig haft problemer.

Da min søn gik i skovbørnehave, havde han et TTH regnsæt med aftagelig fleece. Rigtig skønt sæt.

Min datter har haft TTH og nu Mala, og har aldrig oplevet hun er blevet våd.

Anmeld

29. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ticket to Heaven laver et rigtig lækkert sæt. Åndbart og nemt at bevæge sig i... og vandtæt

Jeg køber ikke regntøj med fleece. Mine unger har et termosæt i stedet til at bruge inden under regntøjet når det bliver rigtig koldt og inden flyverdragten bliver taget i brug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.