Børnesår ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Nå okay . Mit starter altid med bobler og udvikler sig, så har slet ikke tænkt det kunne være det. Håber så nok det er børnesår da herpes jo desværre er et livsvarig problem 

Det ligner ikke herpes. Men tidligere skrevet BS. Jeg ville personligt kontakte vagtlægen, da det smitter og det kan brede sig. Faktisk må børn jo ikke komme i instition før de er i behandling. (Ved godt det ikke er spørgsmålet nu) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn har haft børnesår og det der ligner helt sikkert børnesår som kræver behandling. Det smitter så du skal skynde dig hen til lægen og få noget for det. I vores tilfælde var det noget krem. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Det ligner ikke herpes. Men tidligere skrevet BS. Jeg ville personligt kontakte vagtlægen, da det smitter og det kan brede sig. Faktisk må børn jo ikke komme i instition før de er i behandling. (Ved godt det ikke er spørgsmålet nu) 

Syntes bestemt heller ikke det ligner herpes , det har jeg selv og ser slet ikke sådan ud. Det jeg googlede på børnesår passede meget godt , derfor jeg kontaktede lægen . Har nemlig hørt det smitter meget og også kan brede sig ?? Men lægen sagde at savlen ikke dur , fordi det har dannet resident overfor det. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Min søn har haft børnesår og det der ligner helt sikkert børnesår som kræver behandling. Det smitter så du skal skynde dig hen til lægen og få noget for det. I vores tilfælde var det noget krem. 

Har nemlig også hørt det smitter rigtig meget og ved jo de netop ikke må komme afsted når de har børnesår . Frygter nok også det breder sig . Lægen ville ikke se ham . Vi skulle bare vaske med neutral sæbe & vand . Og klorhexidin . Hende på apoteket forstod slet ikke vi ikke Skulle have creme 

Anmeld Citér

24. december 2015

Blop2

Anonym skriver:

Det startede som en lille plet i fredags , og er så vokset de sidste dage. Idag var der så gult pus i , så kom til at tænke på børnesår. Kunne læse det krævede behandling men lægen sagde nej . Har jo godt hørt det smitter voldsomt og kan det ikke også brede sig meget ??

Mit spredte sig til armhulerne og albuen. Det er sådan nogle lidt væskende sår. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Syntes bestemt heller ikke det ligner herpes , det har jeg selv og ser slet ikke sådan ud. Det jeg googlede på børnesår passede meget godt , derfor jeg kontaktede lægen . Har nemlig hørt det smitter meget og også kan brede sig ?? Men lægen sagde at savlen ikke dur , fordi det har dannet resident overfor det. 

Jeg ville stadig kontakte vagtlægen. Det lyder altså lidt skørt, at lægen udtaler at cremen har dannet resistent for BS, da det jo er stafylokokker 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg ville stadig kontakte vagtlægen. Det lyder altså lidt skørt, at lægen udtaler at cremen har dannet resistent for BS, da det jo er stafylokokker 

Ja det tænkte jeg også , og sagde det til hende men hun holdt fast. Ved jo i grunden slet ikke hvad såret er, ville da være trælst hvis vi smittede andre.

Anmeld Citér

24. december 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Ja det tænkte jeg også , og sagde det til hende men hun holdt fast. Ved jo i grunden slet ikke hvad såret er, ville da være trælst hvis vi smittede andre.

Ja eller det breder sig ud over hele kroppen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.