28 år.. Første gang naturlig gravid??!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Stort tillykke. Så tidligt skulle en gul ikke kunne føles. Tænker det er det gule legeme, der producerer hcg, som du kan mærke, har jeg også følt i mine graviditeter. 

Tak for svar, det er beroligende at høre
Jeg synes bare det er underligt at det kun er den ene side det stikker i.. Havde forestillet mig at det ville være i midten..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Stort tillykke

Den er der vist ingen tvivl om er positiv

Krydser for at alt går som det skal 

Mange tak  Ja det håber jeg også at det gør. Det er jo svært, ikke at tænke på, at der kan gå meget galt endnu, men forholder mig positiv indtil andet er bevist.. 

Ja den er kun blevet tydeligere dag for dag, siden dette billede, så det er super! 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis stikken er samme side som æggelederen blev fjernet, kan det jo umuligt være en GUL, da æggelederen ikke er der længere. 

Stort tillykke, hvor dejligt for jer. 

Ja den tanke har jeg også tænkt, men tænkte også at det jo ikke er umuligt at ægget så er havnet et andet sted, udenfor livmoderen. 
Jeg kan jo forstå på andre at de også har oplevet det, så jeg anser det som ligamentsmerter eller i hvert fald noget normalt, indtil videre 

Og tak 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Årh julemanden er jo virkelig 

Tillykke og Glædelig jul.

PS.  Lad os lige høre mandens reaktion 

Hihih, ja det må han jo gøre 

Han blev meget paf og forsigtigt glad.. Glad for at det overhovedet er kunnet lykkedes naturligt, men han er selvfølgelig også lidt nervøs, med den forhistorie vi har.
Men sluttede også med at sige at han faktisk havde det lidt på fornemmelsen, fordi jeg havde beklaget mig over det stikkeri. 
Vi er begge indstillet på at skulle have en tidlig scanning, bare for at være sikker på at den sidder hvor den skal 

Jeg havde lavet et diasshow, hvor jeg lagde op til det som et julekort, men sluttede så med et slide, hvor der stod jeg havde en lille julegave, som jeg fik brug for vores datter til at fortælle. Så blev der afspillet et videoklip hvor vores datter sagde "storesøster", med efterfølgende billeder af testene  

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Mirakler findes Tillykke. Jeg havde nok købt en bodystocking/sut med "verdens bedste far"-agtig tekst. 

Tak 
Det blev et "diasshow" med oplæg som julekort, hvor nyheden så kom til sidst (se evt indlægget før dette)
Synes ikke lige jeg havde tid til at skulle køre i butikker.

Anmeld Citér

25. december 2015

fo82

Anonym skriver:

Tak 
Det blev et "diasshow" med oplæg som julekort, hvor nyheden så kom til sidst (se evt indlægget før dette)
Synes ikke lige jeg havde tid til at skulle køre i butikker.

Smart fundet på :-)

Anmeld Citér

25. december 2015

SofiaMik

Ja den tanke har jeg også tænkt, men tænkte også at det jo ikke er umuligt at ægget så er havnet et andet sted, udenfor livmoderen. 
Jeg kan jo forstå på andre at de også har oplevet det, så jeg anser det som ligamentsmerter eller i hvert fald noget normalt, indtil videre 

Og tak 

Såvidt jeg har forstået, kan en æggeleder godt transportere æg fra begge æggestokke. Du kan jo derfor godt være blevet gravid fra den side og derved kan det gule legeme føles fra den side. Bed evt scanningspersonalet se efter hvilken æggestok, du er blevet gravid fra. Det kan de stadig se på en tidlig scanning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.