28 år.. Første gang naturlig gravid??!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
16 svar
7 synes godt om
22. december 2015

Anonym trådstarter

Ja, WAUW tænker jeg bare? Men testen ser rigtig nok ud?

Lidt forhistorie.
Begyndte PB sommeren 2010, da det ikke lykkedes, ikke en eneste gang, kom vi i behandling for barnløshed. Direkte i ICSI.
1. ICSI i September 2012 (Endte i GUL og fik fjernet en æggeleder) 
2. ICSI i Januar 2013 (Negativ)
3. ICSI i April 2013 (Blev gravid med tvillinger, men den enes hjerte stoppede i uge 7)
Har idag en dejlig datter på 2 år.

Siden hun var 3 mdr gammel har vi ikke brugt prævention, vi regnede ikke med at chancerne for graviditet var ret gode alligevel, så hvis der skete noget ville det være et mirakel.

Den sidste uges tid har jeg så haft stikken i den ene side, det kan somme tider gøre ondt som sidestik (hjælper at trykke med en finger) eller når jeg nyser.

Tog så testen idag 3+5.. POSITIV!!???
Jeg er meget overrasket, har aldrig oplevet at blive naturligt gravid i mine 28 år.. Det er så vildt.. 

Sikke en julegave!! 

Nu tænker jeg så at alt det stikken er ligamentsmerter.. Men må indrømme at det også er svært at undgå at være lidt nervøs, da den stikken er samme side som æglederen blev fjernet (pga GUL) i..

Ihhh, skulle bare lige ud med det!!! 

Satser på min mand får det at vide i en lille personlig julegave her den 24... Nogle forslag til hvordan??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

EnNyVerden

Stort stort tillykke! 

Bonus-spg: hvad er en GUL?

Anmeld Citér

22. december 2015

fo82

EnNyVerden skriver:

Stort stort tillykke! 

Graviditet uden for livmoderen

til ts: hvad med at printe et billede af testen og sætte det i ramme og pakke ind? :-)

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

EnNyVerden skriver:

Stort stort tillykke! 

Tak 

Ja netop, som en anden har svaret, er en GUL en graviditet udenfor livmoderen.
Ægget havde sat sig i min ene æggeleder, hvorfor lægerne valgte at fjerne den, under operationen.
Jeg var knust da jeg vågnede op, for der blev min fertilitet lige sat ned med 25%

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Graviditet uden for livmoderen

til ts: hvad med at printe et billede af testen og sætte det i ramme og pakke ind? :-)

Tak for foreslaget, det var en fin idé 

Anmeld Citér

23. december 2015

SofiaMik

Anonym skriver:

Lidt forhistorie.
Begyndte PB sommeren 2010, da det ikke lykkedes, ikke en eneste gang, kom vi i behandling for barnløshed. Direkte i ICSI.
3. ICSI i April 2013 (Blev gravid med tvillinger, men den enes hjerte stoppede i uge 7)

Siden hun var 3 mdr gammel har vi ikke brugt prævention, vi regnede ikke med at chancerne for graviditet var ret gode alligevel, så hvis der skete noget ville det være et mirakel.

Den sidste uges tid har jeg så haft stikken i den ene side, det kan somme tider gøre ondt som sidestik (hjælper at trykke med en finger) eller når jeg nyser.

Jeg er meget overrasket, har aldrig oplevet at blive naturligt gravid i mine 28 år.. Det er så vildt.. 

Sikke en julegave!! 

Nu tænker jeg så at alt det stikken er ligamentsmerter.. Men må indrømme at det også er svært at undgå at være lidt nervøs, da den stikken er samme side som æglederen blev fjernet (pga GUL) i..

Satser på min mand får det at vide i en lille personlig julegave her den 24... Nogle forslag til hvordan??? 

Stort tillykke. Så tidligt skulle en gul ikke kunne føles. Tænker det er det gule legeme, der producerer hcg, som du kan mærke, har jeg også følt i mine graviditeter. 

Anmeld Citér

23. december 2015

Loa

Stort tillykke

Den er der vist ingen tvivl om er positiv

Krydser for at alt går som det skal 

Anmeld Citér

23. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Lidt forhistorie.

Sikke en julegave!! 

Hvis stikken er samme side som æggelederen blev fjernet, kan det jo umuligt være en GUL, da æggelederen ikke er der længere. 

Stort tillykke, hvor dejligt for jer. 

Anmeld Citér

23. december 2015

alenemor42

Årh julemanden er jo virkelig 

Tillykke og Glædelig jul.

PS.  Lad os lige høre mandens reaktion 

Anmeld Citér

23. december 2015

Krydserfingre

Mirakler findes Tillykke. Jeg havde nok købt en bodystocking/sut med "verdens bedste far"-agtig tekst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.