Hvem er blevet gravid på pergotime og hjemmerul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2015

Krydserfingre

JViki skriver:

Hej derude,

Min kæreste og jeg er igang med vores #1 pergotime (1 tbl á 50 mg x 5 dage) + ovitrelle. Jeg er egentlig bare nysgerrig ift. hvem derude som er blevet gravid på 'bare' hormonbehandling (gerne pergotime) og så hjemmerul ("at lave babyen derhjemme selv") da min mand intet fejler??

Min fertilitetslæge fastslår at vores barnløshed skyldes min manglende ægløsning (anovulatorisk blødning) trods at jeg hver måned siden vi smed p-pillerne har fået min menstruations. Det er meget skørt...

Nå, men jeg vil bare meget gerne høre jeres erfaringer, solstrålehistorier mm.? Også gerne med en tidshorisont

Mange knus

Det blev jeg Efter 3 hormon forsøg. Blev faktisk gravid i første måned med hormoner som pergo og ovirelle men det endte i en graviditet udenfor livmoderen. Blev så gravid igen 2 forsøg efter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Viki4

EBK skriver:

Jeg håber det lykkes for jer i første hug

Tusinde tak, det håber vi også

Anmeld Citér

22. december 2015

Viki4

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Tak for dine søde ord. Det lykkedes faktisk i femte omgang for os. Selve graviditeterne har vi aldrig haft svært ved - men det viste sig at mine æggeledere var ødelagte, selvom vi troede at vi intet fejlede. Nu er jeg i uge 25 med en lille pige, og begynder så småt at ånde lettet op.  

Ja - begge gange i første hug på Pergotime. Det var ret utroligt - men første gang desværre udenfor livmoderen og anden gang en MA. Vi gik derefter videre til IUI (ikke den store forskel - ud over at man selvfølgelig følges lidt tættere) og til sidst IVF - som blev det dér lykkedes.

Rigtig meget held og lykke med jeres process. Jeg håber at I snart får jeres drøm opfyldt. Glædelig jul 

Ih hvor fantastisk at du er i uge 25! Stort tillykke - sikke en dejlig solstrålehistorie trods alle besværlighederne

Og fedt, at pergotime har virket i første hug, det giver håb (selvom det jo er mega individuelt) Nu skal vi bare vente helt til start januar.. Godt at det i det mindste er jul og nytår, så man kan blive revet lidt ud af den der jeg-vil-gerne-være-gravid boble her i ventetiden op til testdag, hihi.

Tak skal du have for din fortælling og håb, så længe vi gør hvad vi kan og tror på det, så kan vi ikke stille andet op. Prøver at se positivt på det

Rigtig god jul til dig også! Og ikke mindst, held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

22. december 2015

Viki4

Krydserfingre skriver:

Det blev jeg Efter 3 hormon forsøg. Blev faktisk gravid i første måned med hormoner som pergo og ovirelle men det endte i en graviditet udenfor livmoderen. Blev så gravid igen 2 forsøg efter. 

Ih hvor dejligt! 3 måneder er jo ingenting i denne process (specielt når man i forvejen har ventet forgæves et år) Dejlig solstrålehistorie, tak fordi at du delte God jul!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.