ErDuHerIkkeSnart skriver:
Det er svært at bruge andres historier til noget, fordi det er så afhængig af den specifikke problematik. Statistik kan desværre i den sammenhæng bruges til meget lidt. Men... Når din læge vurderer at det er vejen frem, må man selvfølgelig stole på at hun ved hvad hun laver - og jeg kan godt forstå at du har behov for at høre andres erfaringer.
Jeg er to gange blevet gravid på Pergotime + hjemmerul. De to eneste gange vi prøvede denne model, faktisk. Desværre viste vores problemer sig at være nogle helt andre, så ingen af graviditeterne kunne gennemføres - men det er jo ikke Pergotimens skyld 
Held og lykke!
Ja, det ved jeg. Men som du selv skriver, når man er i processen så vil man bare gerne høre nogle solstrålehistorier
Og så er jeg bare meget tryg ved min fertilitetslæge, og han er meget positiv ift vores situation, hvilket gør, at jeg også slapper mere af i det(selvom vi jo naturligvis ikke er lovet noget).
Men dejligt at høre, at det kan lade sig gøre - og så begge gange! I første hug?
Men jeg er ked af at høre, at der så var noget andet i vejen, det må ikke være sjovt når man jo ER blevet gravid. Jeg håber at jeres læge kan stille den korrekte "diagnose", så det hele kan ske snart - I ved i det mindste, at I passer sammen, når nu du er blevet gravid to gange. Jeg sender en masse positive tanker herfra

Anmeld
Citér