Er ved at blive vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Dyb indånding  Du har gjort præcist som du skulle, du har reageret, da der var mindre liv, og de har tjekket dig, og fundet at han er helt ok og har det godt. De har endda fortalt dig, at han sandsynligvis bare har vendt sig om til en stilling, hvor det er meget sværere at mærke bevægelserne. 

Husk, som en anden også har skrevet, at stress får baby til at blive mere stille. Det påvirker, at du ikke får slappet så godt af. Prøv, om ikke du kan tvinge dig selv til at slappe af, selvom det er svært. Pak dig ind i en varm dyne, få lidt lækkert at spise, og sæt en god film på. På et tidspunkt får han vendt sig, og så kan du mærke ham for fuld skrald igen �� Går der mere end en dags tid eller to før det sker, så ring til fødegangen igen og bliv beroliget 

Men ville de kunne se på hjertelyden hvis der er noget galt? Jordmoderen havde meget travlt så det gik stærkt det hele. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Dyb indånding  Du har gjort præcist som du skulle, du har reageret, da der var mindre liv, og de har tjekket dig, og fundet at han er helt ok og har det godt. De har endda fortalt dig, at han sandsynligvis bare har vendt sig om til en stilling, hvor det er meget sværere at mærke bevægelserne. 

Husk, som en anden også har skrevet, at stress får baby til at blive mere stille. Det påvirker, at du ikke får slappet så godt af. Prøv, om ikke du kan tvinge dig selv til at slappe af, selvom det er svært. Pak dig ind i en varm dyne, få lidt lækkert at spise, og sæt en god film på. På et tidspunkt får han vendt sig, og så kan du mærke ham for fuld skrald igen �� Går der mere end en dags tid eller to før det sker, så ring til fødegangen igen og bliv beroliget 

Har snart ligger og slappede af i 2 timers tid har ikke mærket det eneste bare lille puf eller noget 

Anmeld Citér

21. december 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Har snart ligger og slappede af i 2 timers tid har ikke mærket det eneste bare lille puf eller noget 

Kørte de ikke ctg?

Det kan de jo fra uge 26 så jeg ville ringe igen og fortælle hvordan du har det .

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Kørte de ikke ctg?

Det kan de jo fra uge 26 så jeg ville ringe igen og fortælle hvordan du har det .

Er kun i uge 25+5 nøjagtigt, så ved ikke om de kører ctg der. 

og ved ikke rigtig om det vil virke åndsvagt jeg ringer til dem igen 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym skriver:

Er kun i uge 25+5 nøjagtigt, så ved ikke om de kører ctg der. 

og ved ikke rigtig om det vil virke åndsvagt jeg ringer til dem igen 

Det er dit guld det handler om så self er du ikke åndssvag at du ringer når du er bekymret.

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Det er dit guld det handler om så self er du ikke åndssvag at du ringer når du er bekymret.

Jeg ved bare ikke rigtig hvad jeg skal sige ud ober jeg stadig er bekymret 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym skriver:

Jeg ved bare ikke rigtig hvad jeg skal sige ud ober jeg stadig er bekymret 

At du ikke har mærket barnet længe nu og at du ikke fik kørt ctg i går så du er bekymret for om der kan være noget der gør at barnet har det skidt .

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

At du ikke har mærket barnet længe nu og at du ikke fik kørt ctg i går så du er bekymret for om der kan være noget der gør at barnet har det skidt .

Kan de kører ctg i uge 25+?

Anmeld Citér

21. december 2015

sne190810

Anonym skriver:

Kan de kører ctg i uge 25+?

Jeg tvivler på at de kan, og få et ordenligt/brugbart resultat ud af det. 

Jeg var indlagt med nyresten da jeg var 26+4 og nogle dage frem, der fik jeg kørt ctg, og de snakkede om JM/lægerne i mellem at resultatet var så godt som det kunne blive, når man ikke var længere henne. Men det var ikke et helt rent billede de fik ud af det. 

Det var på Rigshospitalet. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg tvivler på at de kan, og få et ordenligt/brugbart resultat ud af det. 

Jeg var indlagt med nyresten da jeg var 26+4 og nogle dage frem, der fik jeg kørt ctg, og de snakkede om JM/lægerne i mellem at resultatet var så godt som det kunne blive, når man ikke var længere henne. Men det var ikke et helt rent billede de fik ud af det. 

Det var på Rigshospitalet. 

Nej må jo bare stole på alt er okay der er jo hjertelyd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.