Er ved at blive vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. december 2015

Anonym trådstarter

jeg var ved fødegangen igår fordi jeg ikke har mærket den lille i et stykke tid de fandt hans hjertelyd og det var som det skulle være, men jeg har stadig ikke mærket ham her til morgen, og jeg er virkelig ved at bryde sammen af bekymringer selvom jeg fik at vide så sent som igår at hjertelyden er som det skal være  

Har jo sikkert intet at frygte, er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kan slappe af?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du stresser dit barn, når du er helt ude af den. 

Så snart du slapper lidt af, så skal der nok komme gang i babyen. 

Er du på barsel? Smid dig på sofaen med en god film og hyg om dig selv. 

Baby har det godt.. Du hørte selv hjertelyden i går. Tro på det, og stol på det. 

Ellers må du jo købe sådan en man lytter til hjertelyden med, hvis du slet ikke kan finde ro.

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du stresser dit barn, når du er helt ude af den. 

Så snart du slapper lidt af, så skal der nok komme gang i babyen. 

Er du på barsel? Smid dig på sofaen med en god film og hyg om dig selv. 

Baby har det godt.. Du hørte selv hjertelyden i går. Tro på det, og stol på det. 

Ellers må du jo købe sådan en man lytter til hjertelyden med, hvis du slet ikke kan finde ro.

Er ikke på barsel endnu jeg er sygmeldt resten af min graviditet. 

Ja må prøve at finde ro. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Denførste

Jeg har nogle ting som jeg ved min lille baby reagere på, er 38 uger henne. Jeg sætte dens vuggevise bamse på maven, ligger musik fra mobilen på maven, børster tænder med min elektriske tandbørste eller skubber lidt til den i maven. Virker hver gang en af delene 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Denførste skriver:

Jeg har nogle ting som jeg ved min lille baby reagere på, er 38 uger henne. Jeg sætte dens vuggevise bamse på maven, ligger musik fra mobilen på maven, børster tænder med min elektriske tandbørste eller skubber lidt til den i maven. Virker hver gang en af delene 

Har også prøvet at drikke koldt vand og alt det de råder til, men de mener han måske har vendt sig og det er grunden til jeg ikke mærker så meget til ham. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Denførste

Hvor langt er du henne? For hvis du er tæt på, så sover den jo lige så meget som hvis den var nyfødt. Kan ikke huske hvor meget/ mange timer det er, men slap af din skønne dreng har det skønt der inde. Stol på det og lad vær med at læse/ høre på skræk historier!!!

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Denførste skriver:

Hvor langt er du henne? For hvis du er tæt på, så sover den jo lige så meget som hvis den var nyfødt. Kan ikke huske hvor meget/ mange timer det er, men slap af din skønne dreng har det skønt der inde. Stol på det og lad vær med at læse/ høre på skræk historier!!!

Jeg er i 26 uge, men har mærket liv siden uge 21 så derfor undre det mig det lige pludselig kan ændre sig så markant.  Der er jo også stadig god plads derinde fortalte Jordmoderen mig. 

Ja jeg prøver også at slappe lidt af nu jeg fik jo vide igår det er som dwt skal være 

Anmeld Citér

21. december 2015

Sedigfor

Hvis du er helt ude af den, så køb en scanning (:

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Hvis du er helt ude af den, så køb en scanning (:

Det er måske ikke bare lige muligt bare at købe en scanning og det ændre jo ikke på jeg mærker mindre liv 

Anmeld Citér

21. december 2015

Chellie

Dyb indånding  Du har gjort præcist som du skulle, du har reageret, da der var mindre liv, og de har tjekket dig, og fundet at han er helt ok og har det godt. De har endda fortalt dig, at han sandsynligvis bare har vendt sig om til en stilling, hvor det er meget sværere at mærke bevægelserne. 

Husk, som en anden også har skrevet, at stress får baby til at blive mere stille. Det påvirker, at du ikke får slappet så godt af. Prøv, om ikke du kan tvinge dig selv til at slappe af, selvom det er svært. Pak dig ind i en varm dyne, få lidt lækkert at spise, og sæt en god film på. På et tidspunkt får han vendt sig, og så kan du mærke ham for fuld skrald igen �� Går der mere end en dags tid eller to før det sker, så ring til fødegangen igen og bliv beroliget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.