Gravid trods prævention.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2015

Mor til Ella

Julemusen skriver:

Stod præcis i dine sko for 6 måneder siden! Fandt ud af jeg var gravid på trods af prævention. Jeg har to drenge på 4 år og en der bliver et år til nytår. Er altså blevet gravid 4 måneder efter jeg fødte nr to. Min mand var meget afklaret om, at han ville have barnet. Jeg selv ønskede abort. Vi tog til lægen og blev sendt videre til scanning. Jeg var 10 uger henne. Jeg fik lov at se scanningsbilledet og derefter var jeg ikke i tvivl. Jeg ville ikke kunne gennemføre en abort. Så nu er jeg højgravid med nr tre. Er begyndt at glæde mig da den midterste endelig er blevet mere rolig  Der sket jo meget med deres udvikling på 9 måneder. 

Sender et kæmpe trøste kram herfra! Håber du bliver afklaret med dine muligheder den 28. Der er absolut ingen skam i at vælge en abort! Det er utrolig hårdt at mærke sine begrænsninger og derefter acceptere dem. 

Har bare sådan en er det sundt for de 2 andre følelse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

Julemusen

Mor til Ella skriver:

Har bare sådan en er det sundt for de 2 andre følelse

Den dårlige samvittighed overfor de andre børn er meget normalt, om man venter nr 2,3,4+. De ville skulle omstille sig. Men hvis begge forældre går ind i det med viljen og lysten til at blive en familie med endnu et barn, så er jeg sikker på at børnene følger trop 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.