kat foragers væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Miamaja

maria-norby skriver:

ved ik hvad han ville sige til det. ved bare han var ude kat før jeg fik ham og hvordan han ville reager med hunde er svært og svare på.

men tror bare det er en til vending i en periode, også tror jeg egentlig ikke der ville være noget.. Han virker ikke som en kat der er bange for andre dyr.

tror lidt det er det samme som når man får en kat, skal den lige bruge 14 dage på og vænne sig til det nye sted osv. nok lidt det samme som med andre dyr..

ville lige tilfoje at det ikke er saa ligetil, naar man har dyr i forvejen. mange dyr bryder sig ikke om at en ny kommer til. det kommer helt an paa begge dyrs personlighed og sommetider kan de bare ikke trives sammen. uanset hvor meget tid man bruger paa tilvaenning.

desvaerre.. kender det af erfaring. jeg ville sige ta' en uge eller 2 paa prove og hvis det ikke gaar imellem dem, saa er det bedst at aflevere tilbage.

held og lykke med projektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

grinbidderen

maria-norby skriver:

Det er bare OK.. ) Det ser vi da lige på imorgen så.. ;o)

nå så ville jeg lige vende tilbage.. har snakket med manden og han tror ikke han kan få vores hund til at respektere en kat der er så gammel så han vil desværre have en lille killing.... sorry men ellers kær kat.

Anmeld

22. september 2009

LotteGabriella

grinbidderen skriver:

nå ok.. men kan lige prøve at snakke med manden om det her morgen og så lige vende tilbage til dig hvis du ik har fået ham afsat inden...

hvis jeres hund ikke er vant til kat i forvejen, så er det mere den I skal tænke på...har selv haft hund og kat, men hunden kunne ikke accepterer katten, den ville bare jagte den, hvor imod katten var meget stille og rolig, sålænge hunden ikke jagtede den

Anmeld

22. september 2009

LotteGabriella

grinbidderen skriver:

nå så ville jeg lige vende tilbage.. har snakket med manden og han tror ikke han kan få vores hund til at respektere en kat der er så gammel så han vil desværre have en lille killing.... sorry men ellers kær kat.

sorry var ved at svare, da du havde svaret

Anmeld

22. september 2009

LotteGabriella

Det kan du tro jeg har..

billede nr. 1. han spiser flødeskum..

Billede nr. 2. han slapper af i dørkarmen..

nej hvor er han bare sød  han minder lidt om vores hunkat, hun er så bare ikke helt sort ville ønske at jeg kunne lokke manden til at få ham, for han ville få et rigtig dejligt katteliv herover i hus med kæmpe have og han ville blive forgudet af vores lille datter, øv øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.