kat foragers væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Mist

Hej med jer..

Jeg er ejer af en super dejlig kat. Hankat. Han hedder Miko og er 1 år & 3 måneder. Øremærket og kastreret.

Da jeg skal flytte og ikke kan have ham med er jeg nød til at sige farvel til ham.. Han er jordens dejligste kat, kælen og glad for børn. Han er en indekat, men kan gøres til udekat os.

katten foragers væk til den rette person. Han bor i Valby, og kan hentes dags dato.

Med katten følger der, transportkasse (helt ny) kattebakke, og 2 madskåle.

Håber der er et nyt hjem til ham der ude et sted..

Hilsen
Maria,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

KarinaIda

maria-norby skriver:

Hej med jer..

Jeg er ejer af en super dejlig kat. Hankat. Han hedder Miko og er 1 år & 3 måneder. Øremærket og kastreret.

Da jeg skal flytte og ikke kan have ham med er jeg nød til at sige farvel til ham.. Han er jordens dejligste kat, kælen og glad for børn. Han er en indekat, men kan gøres til udekat os.

katten foragers væk til den rette person. Han bor i Valby, og kan hentes dags dato.

Hilsen
Maria,

Har du ikke et billede?

Anmeld

21. september 2009

Mist

Det kan du tro jeg har..

billede nr. 1. han spiser flødeskum..

Billede nr. 2. han slapper af i dørkarmen..

KarinaIda skriver:

Har du ikke et billede?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2009

Becks

maria-norby skriver:

Det kan du tro jeg har..

billede nr. 1. han spiser flødeskum..

Billede nr. 2. han slapper af i dørkarmen..

Oev vi maa ikke have kat her hvor jeg bor, ville ellers gerne have ham

Anmeld

21. september 2009

KarinaIda

Beck skriver:

Oev vi maa ikke have kat her hvor jeg bor, ville ellers gerne have ham

Okay.. sikke trist.. de er sådan nogle dejlige og stille dyr.. held og lykke med din søgen efter den rette ejer til din charmør Går ikke jeg tager ham selvom jeg gerne ville, for har to i forvejen... hehe

Anmeld

21. september 2009

grinbidderen

maria-norby skriver:

Hej med jer..

Hilsen
Maria,

hej ville rigtig gerne have en kat og i sær en han kat. men tror du at han ville kunne sammen med en hund??? bare fordi vi har selv hund..

Anmeld

21. september 2009

Mist

grinbidderen skriver:

hej ville rigtig gerne have en kat og i sær en han kat. men tror du at han ville kunne sammen med en hund??? bare fordi vi har selv hund..

ved ik hvad han ville sige til det. ved bare han var ude kat før jeg fik ham og hvordan han ville reager med hunde er svært og svare på.

men tror bare det er en til vending i en periode, også tror jeg egentlig ikke der ville være noget.. Han virker ikke som en kat der er bange for andre dyr.

tror lidt det er det samme som når man får en kat, skal den lige bruge 14 dage på og vænne sig til det nye sted osv. nok lidt det samme som med andre dyr..

Anmeld

21. september 2009

grinbidderen

maria-norby skriver:

ved ik hvad han ville sige til det. ved bare han var ude kat før jeg fik ham og hvordan han ville reager med hunde er svært og svare på.

men tror bare det er en til vending i en periode, også tror jeg egentlig ikke der ville være noget.. Han virker ikke som en kat der er bange for andre dyr.

tror lidt det er det samme som når man får en kat, skal den lige bruge 14 dage på og vænne sig til det nye sted osv. nok lidt det samme som med andre dyr..

nå ok.. men kan lige prøve at snakke med manden om det her morgen og så lige vende tilbage til dig hvis du ik har fået ham afsat inden...

Anmeld

21. september 2009

Mist

grinbidderen skriver:

nå ok.. men kan lige prøve at snakke med manden om det her morgen og så lige vende tilbage til dig hvis du ik har fået ham afsat inden...

Det er bare OK.. ) Det ser vi da lige på imorgen så.. ;o)

Anmeld

21. september 2009

grinbidderen

maria-norby skriver:

Det er bare OK.. ) Det ser vi da lige på imorgen så.. ;o)

ja vi gør så... sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.