2 lægeundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Tror du ikke, at du skal skifte læge hurtigst muligt? 

Du skal altså føle dig tryg hos din læge!

Vil gerne men der er ingen tilgang til andre læger pt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

GrønStjerne

Anonym skriver:

Har jo fået tjekket urin idag, men hvad skal jeg så forholde mig til nogen siger det ikke er højt og andre gør. Hende der tjekkede mig er ikke læge men hun sagde at det ikke var over grænsen

Nej det er ikke meget højt, men i den højere normale ende.

i min første graviditet lå jeg på 115/75 indtil uge 36. Så steg det først til 130/85, så 135/90 og til sidst 145/95 med protein i urin og begyndende svangerskabsforgiftning, så de andre to gange jeg har været gravid har jeg dæleme holdt øje når mit blodtryk steg - for i mit tilfælde skal det altså ligge på ca 120/75... Men er sluppet de to gange, selvom trykket kom lidt op til sidst. Blodtryk er kun een indikator, og det er slet slet ikke sikkert der er noget galt. 

når der ikke er protein i urinen er der ikke noget at bekymre sig om såvidt jeg kan se. Jeg synes du skal ringe til en jordemoder da hun kan fortælle dig helt konkret og fagligt korrekt hvad du skal forholde dig til. Så ved du hvornår du skal ringe, hvad hun vurderer er "højt" blodtryk.

i forhold til læge så trøst dig med at du heldigvis mest skal se jordemoderen i graviditeten, lægen er kun 2-3 gange..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.