Hej
jeg har lige været til 2 læge undersøgelse idag... Synes ikke det gik som jeg vil have det jeg er i forvejen meget skeptisk over for mit lægehus da de har fejlbehandleee min mand 2 gange..
Jeg kom derind idag og hun startede faktisk med måle mit blodtryk som jeg selv synes var vildt højt 3 gang hun målte var det 126/88
men første gang var den 138/90
er det ikke meget højt blodtryk at have ?
Det skal siges det ikke er første gang nit blodtryk er så højt sidst jeg var til lægen lå det også højt men da jeg var til jordmoder sidst lod det perfekt så skal jeg være nervøs ?
Desuden vil hun heller ikke måle mit blodprocent var der i sidste uge hvor det var på 6 kun men hun sagde det ikke var nødvendigt at måle idag, skal der ikke holdes ekstra øje med det?
Hun vil ikke engang lytte til hjertelyd selvom jeg fortalte hende jeg var nervøs fordi jeg havde mærket mindre liv de sidste Par dage
er det bare mig der maler fanden på væggen?
Syned godt nok jeg gik derfra med en øv Følelse i min mave.. Og ved ikke rigtig om jeg er fuldstændig gal på den ...
det eneste positive idag er at jeg ikke har taget noget på siden sidste jordmoderbesøg som er over en måned siden 
Anmeld
Citér