Yoggibear skriver:
Hey you.
Jeg er selv i gang med Ivf og har ikke nogen æggeledere. De er begge blevet opereret væk fordi der har siddet to graviditeter i dem der fik dem til at springe. Jeg kender jo ikkedin specifikke situation og er selvfølgelig heller ikke læge men jeg tror ikke du skal opgive håbet endnu. Jeg v du lige har fået denne teste nyhed og den er hård. Man har fået af vide at man hele livet har kunne få børn og folk har næsten advaret mod at komme for tæt på et par herreunderbukser og så viser der så pludselig en anden virkelighed. Den er svær at sluge og der er mange ting at forholde sig til. Det er jo det mange forbinder med kvindelighed, at kunne producere sine egne børn hjemme i soveværelset. Det kan føles svært også fordi ingen kan se det, eller forstå det medmindre de selv har prøvet det og verden forsætter bare. Jeg var selv ødelagt over det og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke selv tænker på det fra tid til anden.
Jeg har været i en lang behandling og har lige fået høstet 14 æg. Jeg læste en anden sagde at det ikke gjorde så ondt men hun havde hørt at det var værre nu flere æg der var. Det kan jeg bekræfte. Det gjorde ondt og min mave er stadig øm derefter. Men er det ikke hele værd i den sidste ende?
Jeg tror selvom procents satsen var mindre ville kvinder stadig gå ind i kampen fordi det betyder så ufatteligt meget.
Du er velkommen til at skrive en pb, hvus det er.
til dig
Hej.
Ej hvor er du sød at skrive så fin en besked. Dine ord hjælper meget og det er rart med en der forstår hvordan jeg har det. Det kan være lidt svært for folk der ikke selv har været det igennem jo.
Jeg skriver til dig i en PB en af dagene, nu skal jeg putsove :-)
Anmeld
Citér