Mindre liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. december 2015

Anonym trådstarter

Hej 

skriver herinde for at håbe på nogen kan hjælpe mig 

synes min dreng har været mindre aktiv i maven de sidste par dage har mærket ham men ikke så meget er i uge 25 skal jeg være urolig eller er det helt normalt de har nogle dage hvor de er mere stille  

Håber nogen kan berolige mig lidt og kender ril det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Babysoon

Anonym skriver:

Hej 

synes min dreng har været mindre aktiv i maven de sidste par dage har mærket ham men ikke så meget er i uge 25 skal jeg være urolig eller er det helt normalt de har nogle dage hvor de er mere stille  

Jeg er 23+6 og aktiviteten i maven varierer også virkelig meget. Sommetider skal jeg virkelig mærke efter for at mærke ham, og andre gange er han så aktiv, at jeg ikke kan koncentrere mig om at læse, se film osv  Jeg tror det er helt normalt at det varierer, så længe man mærker barnet hver dag. Det kan have noget at gøre med at livmoderen vokser i ryk og dermed giver ekstra plads til barnet.

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Babysoon skriver:

Jeg er 23+6 og aktiviteten i maven varierer også virkelig meget. Sommetider skal jeg virkelig mærke efter for at mærke ham, og andre gange er han så aktiv, at jeg ikke kan koncentrere mig om at læse, se film osv  Jeg tror det er helt normalt at det varierer, så længe man mærker barnet hver dag. Det kan have noget at gøre med at livmoderen vokser i ryk og dermed giver ekstra plads til barnet.

Dejligt og vide jeg ikke er den eneste så

Anmeld Citér

17. december 2015

Carina:-)

Man skal altid reagere  ved mindre liv

Så fat i fødegangen så kan de lige tjekke han har det godt og ikke har problemer

Better safe than sorry 

Anmeld Citér

17. december 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Hej 

Din mave vokser i hak, så h løbet af graviditeten bliver hulen nogle gange for lille til ham, og der kan det godt være aktiviteterne ændre sig, men er du meget nervøs så heller ringe en gang for meget end for lidt

Anmeld Citér

17. december 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Så fat i fødegangen så kan de lige tjekke han har det godt og ikke har problemer

Better safe than sorry 

Jeg mærker ham jo hverdag bare ikke aå kraftigt som i sidste uge....

Anmeld Citér

17. december 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Din mave vokser i hak, så h løbet af graviditeten bliver hulen nogle gange for lille til ham, og der kan det godt være aktiviteterne ændre sig, men er du meget nervøs så heller ringe en gang for meget end for lidt

Er ikke super nervøs men jeg tænker da over det men jeg skal til 2 lægeundersøgelse idag så må nævne det der at jeg har mærkede ham lidt mindre.....

Anmeld Citér

17. december 2015

Spiloppi

Carina:-) skriver:

Better safe than sorry 

Ikke når hun ikke er længere i sin graviditet, det har jeg efterhånden hørt mange gange og læst! Det er faktisk først fra uge 27-28 at du SKAL mærke den hver dag der var også stor variation i dagene da jeg var i uge 25, men nu er der intet at tage fejl af længere her i uge 33! Jeg ville bestemt tage det helt roligt

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym trådstarter

Spiloppi skriver:

Ikke når hun ikke er længere i sin graviditet, det har jeg efterhånden hørt mange gange og læst! Det er faktisk først fra uge 27-28 at du SKAL mærke den hver dag der var også stor variation i dagene da jeg var i uge 25, men nu er der intet at tage fejl af længere her i uge 33! Jeg ville bestemt tage det helt roligt

Synes godt nok også jeg har mange ligamentsmerter i den sidste uges tid så vokser nok en del i øjeblikket  

jeg prøver at få lidt ro på, har mærket ham igår og idag er der også lidt ro fra ham synes jeg, de pokkers bekymringer hele tiden 

Anmeld Citér

18. december 2015

Mami

Spiloppi skriver:

Fra uge 24 kører de med på Herlev 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.