Aconto varme hver mdr ? hvad bruger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

Becks

Jeg betaler 708,- pr. måned..

Vi får årsopgørelse hvert år i september.. I år fik jeg 1100 tilbage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

ninibadini

Synes det lyder meget rimeligt. Da vi boede til leje på 84 kvm betalte vi vist omkring 800. Men det kommer jo helt an på hvor meget du bruger. Hvis du ikke bruger så meget, vil du ved årsopgørelsen få penge tilbage. Så du kommer ikke til at betale mere end du bruger. A conto sikrer dig bare, at du kommer til at betale et fast beløb som ca svarer til hvad du egentlig bruger.

Anmeld Citér

16. december 2015

Mettefpigen

Jeg betaler 1200 om måneden for vand og varme. Vi bor i en 3 værelses på 75 kvm ☺

Anmeld Citér

16. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
SANIE89 skriver:

Jeg ser så småt på lejlighed til når jeg får elevplads og har råd til en lejlighed selv

Jeg kigger på 3 værelses på ca 80 kvm.

Men dem jeg har kig på står acontovarmen til 900 hver mdr. det syntes jeg lyder lidt vildt.

Derfor vil jeg meget gerne høre hvad i andre bruger sådan ca hver mdr i varme.

Om sommeren bruger man jo oftest mindre men syntes 900 lyder af meget hver mdr.

Vi er lige flyttet i hus. Men boede før i lejlighed. 

86 km2, 3 værelser. Vi betalte netop 900 til Varmen. Vi fik dig 2000 tilbage de første 2 år. Men så fik hele boligkomplekset nye radiatorer og så pludselig skulle vi af med 200(engangs, ikke pr måned) ekstra efter regnskabet var gjort op. 

Så det lyder ikke urealistisk! Måske endda spar et par hundrede ekstra op på en seperat "forbrugskonto" til sådan noget. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Nu bor vi godt nok i hus, men vi har naturgas, hvilket ligger lidt i den høje ende. 

Hvilken opvarmning har lejligheden? Der er nemlig forskel på hvad der fyres med. ��

Vores årlige forbrug på varme er ca. 12500kr. Vores hus er ikke så stort, 125 kvadratmeter. 

Men som udgangspunkt synes jeg ikke det lyder af meget med 900kr/måned. Det afhænger jo også af hvordan lejligheden er isoleret, om det er nye eller gamle vinduer m.m. Men som flere skriver er det bedre at betale for meget end for lidt og så få en "bonus" ved opgørelsen 

Anmeld Citér

16. december 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Det lyder jo nok fornuftigt nok så kan jeg se

Jeg går ud fra det er fjernvarme. og ja det er jo bedre at få lidt tilbage end at skal betale ekstra. jeg er ikke den der bruger mest varme .

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonymor

SANIE89 skriver:

Jeg ser så småt på lejlighed til når jeg får elevplads og har råd til en lejlighed selv

Jeg kigger på 3 værelses på ca 80 kvm.

Men dem jeg har kig på står acontovarmen til 900 hver mdr. det syntes jeg lyder lidt vildt.

Derfor vil jeg meget gerne høre hvad i andre bruger sådan ca hver mdr i varme.

Om sommeren bruger man jo oftest mindre men syntes 900 lyder af meget hver mdr.

Vi giver 700 om måneden, det er et 2-plans rækkehus på ca. 125 kvm  

Anmeld Citér

16. december 2015

MetteT

Vi bor i eget hus på 155 kvm grundplan plus 55 kvm kælder så 210 kvm i alt.. Vi betaler 1720,- aconto i måneden og juni og juli er betalingsfri.. 

Vi plejer så at få penge tilbage, så august også er betalt ind under dem plus ca 700 udbetalt

Anmeld Citér

17. december 2015

Jegkiggerpåfugle

Vi betaler 1427 hver anden mdr for et hus på 96 kvm og før havde vi en lejlighed på 97 kvm der betalte vi 700 pr mdr og har 3 år i streg fået 1500 kr tilbage 

Anmeld Citér

17. december 2015

Jegkiggerpåfugle

Vi betaler 1427 hver anden mdr for et hus på 96 kvm og før havde vi en lejlighed på 97 kvm der betalte vi 700 pr mdr og har 3 år i streg fået 1500 kr tilbage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.