Hvad er jeres juleønske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

grinny

Mest af alt ønsker jeg Isaac tilbage  

Men et realistisk ønske må være at blive gravid i 2016 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Tine B

Jeg ville ønske, at min niece ikke længere var psykisk handicappet og igen kunne flytte hjem til sin mor, frem for at bo på institution, 6 år gammel. 

Jeg ville ønske, at min veninde ville blive gravid og få en sund og normal graviditet samt fødsel. 

Sidst, men ikke mindst, ønsker jeg selvfølgelig at min pige i maven er sund og rask og får et langt og fantastisk lykkeligt liv! 

Glædelig jul! 

Anmeld Citér

16. december 2015

Købmagerkonen

Jeg ønsker mig en graviditet i 2016, der munder ud i et sundt og raskt barn, så min 3. abort blev min sidste og jeg dermed ikke skal gennemleve det endnu en gang

Anmeld Citér

16. december 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ønsker at min svigerfar får sin fornuft tilbage og ikke længerer agerer som en 5-årig i perioder...

jeg ønsker at læge, hudlæge og psykiatrien finder en løsning så min kæreste kan blive smerte, og eksemfri og få det roligere inden i...

Jeg ønsker at min chef indser at det ville mange gange bedre energi og humør og velvilje hvis alle fik vagter der passede til deres privatliv fremfor blot at få timerne på papiret til at gå op... Jeg tror på at der sagtens ville kunne blive besat i alle timerne der skal til for at få produktionen til at følge med... Men de fleste er sure og irriterede og når de ser deres snit til det så står de bare og hænger og laver minimalt fordi de alligevel ikke gider være der...

Anmeld Citér

16. december 2015

Tillesen

At julen kun varede fra 1. til 24. december og at det blev knap så kommercielt og mere et spørgsmål om at slutte året godt og samles med venner og familien - uden at gaverne er det primære.

At flere ville donere en del af deres gaver til velgørenhed.

Anmeld Citér

16. december 2015

TyndPCOSpige

Mettefpigen skriver:

Jaa, man siger jo at julen er miraklernes tid, så tænker på hvad er jeres juleønske? 

Noget som ikk kan købes for penge, noget som man ved måske aldrig kommer til at ske men som man alligevel ville ønske kunne... 

Samtidig vil jeg ønske jer en glædelig jul, selvom der er nogle dage endnu 

Mit juleønske er at alle i min familie snart for fred for drama og sygdomme ☺

Mit ønske er et julemirakel, nemlig en baby.

Men ved godt det ikke kommer til at ske, men man har da lov at håbe 

Anmeld Citér

16. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hvis jeg kunne ønske mig lige hvad jeg ville, så ville jeg ønske at min venindes mand kom tilbage, eller aldrig havde været væk (min veninde blev enke for 2,5 år siden ).

Anmeld Citér

16. december 2015

AlberteSophie

Hm .. 

Er det for meget at ønske ens børn liv og opvækst bliver fantastisk, at de aldrig oplever at falde uden at kunne rejse sig op, at svigt er en by i Rusland for dem?? 

i så fald, ville jeg ønske at hver en frygt og bekymring kunne lægges på hylden så vi alle kunne nyde livet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.